Gå til innhold

Nytt forumutseende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Der var symboler(vet du) men det er nettopp endret tilbake igjen. Takk for det.

Avhengig av størrelsen på nettleservinduet ditt, så vil bredden på kategorimenyen endre seg. For mindre skjermer dukker det opp ikoner, siden det ikke er plass til så mye mer da. På de minste skjermene viser ikke kategorilisten.

 

 

 

 

Hører dem sier det. Men i mitt forsvar nok en gang: Det var en periode på flere timer der det var ikoner i stedet for listen samme hva dere sier. Og det var på en 37 tommer skjerm der størrelsen på nettleservinduet ikke ble endret i det hele tatt. Så slutter dere motsi meg på dette :grumpy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dersom du får til det så blir jeg veldig happy, har ikke lyst til å kvitte meg med opera 12 enda da jeg ikke kan fordra nyere opera eller noen av de andre nettleserne for den sakens skyld.

 

hvorfor kan vi diskutere en annen gang dersom noen føler seg frista til å ta opp det temaet

Jeg skal ha gjort en endring tidligere i dag som skal ha gjort det bedre for deg. Det ser kanskje fortsatt ikke optimalt ut, men det skyldes at Opera 12 ikke støtter en spesiell CSS-regel som brukes for bredden.

 

Det er mulig jeg evt. kan hive inn noe Javascript for å gjøre det mer nøyaktig for deg, men det har jeg ikke veldig lyst til. Så fint om du gir tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Never change a winning team eller never change winning page layout? ^^

 

Fatter ikke hvorfor dere skal endre på siden. Noe av det jeg likte med den gamle layouten var dens enkle design. Synes at den nye er litt mer kronglete, fks mine innlegg som mange her har påpekt ligger dårligere til.

Agreed, dette ser helt for jævlig ut,

Mye er bytta om og av en eller anna årsak så noen steder så får forumet en heslig turkis og grå farge, mens i denne tråden så er ting blått og brukernavn er blå, ikke grå slik som i alle eller mange andre tråder, men layouten endres vel med tanke på at den som endra det må tross alt sette sine fotspor også, herregud, bare bytt tilbake.

Ser ikke vitsen med å flytte ting som folk har klart å lære seg hvor er hen, men men.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...