Gå til innhold

Nytt forumutseende!


Anbefalte innlegg

Vi har pusset opp forumutseendet vårt! :fun:

 

Det ble ikke heeeelt som det vi viste frem på Facebook-siden vår, men vi håper dere liker det likevel ;)

 

Den største endringen er at vi bruker mer plass i bredden til å vise frem det aller viktigste vi har, nemlig trådene og innleggene deres.

 

Vi har flyttet menyene og logoen til toppen av siden. Innloggede medlemmer kan merke seg at kategorimenyen på venstresiden fortsatt er tilstede for dem, den er også noe tilpasningsdyktig til de med mindre skjerm.

 

Vi håper dere liker det og at det er noe dere kan venne dere til. Vi vil veldig gjerne høre deres tilbakemeldinger over helgen. Jeg kommer til å følge med og evt. se hvilke justeringer vi kan gjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg krever Hello Kitty utseende!

 

Men tar dere en Microsoft her, eller får vi konservative en mulighet til å bruke det gamle utseende?

 

Beklager, men det gamle kommer nok ikke tilbake som valg. Vi ønsker ikke vedlikeholde mer enn en designmal.

 

 

Fint å se at så mange er positive!

Lenke til kommentar

 

Innloggede medlemmer kan merke seg at kategorimenyen på venstresiden fortsatt er tilstede for dem, den er også noe tilpasningsdyktig til de med mindre skjerm.

 

 

Praktisk. Jeg er glad for at den er der, men dere bør kanskje se på designet av den? Når den er i gammel stil bryter den veldig med det nye dere har laget.

 

edit: ved å justere størrelsen på vinduet fikk jeg ikoner i stedet. De så bra ut!

 

Ellers er vel dette litt som Facebook. "Alle" klager på nytt design, men når dere endrer designet igjen om noen år så kommer "alle" til å savne det forrige (altså det nåværende) ... :)

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...