Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg kommer meg ikke på nettbanken for å bestille nytt bankkort fordi mobilen min slutta å fungere.

Får ikke kjøpt meg ny mobil pga jeg ikke har bankkort eller kontanter.

 

Og det er ikke noe vits i å kommentere dette eller komme med løsningsforslag fordi jeg vet hva jeg må gjøre, gidder bare ikke å gjøre det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som står i veien.

 

På 100 meter med sykkel møtte jeg TO damer med hund i bånd, der hunden sto på den ene siden av gang- og sykkelveien, og dama på den andre - med båndet i mellom. Trekk unna, da! I det andre tilfellet så jeg ikke båndet på avstand, men jeg skjønte jo tegninga.

 

Det verste var at den andre dama så overrasket og irritert på meg når jeg hadde kjørt forbi bak henne. Det var tydelig at hun ikke hadde merket at jeg kom (utrolig) og var irritert over å ha blitt forstyrret i mobilfiklinga si. Jeg tror hun hadde musikk på, også.

Lenke til kommentar

Lignende det jeg opplevde i dag. En av Oslos få avskilte sykkelveier i Oslo; først har en bil fra Statens Vegvesen parkert midt i veien for å gjøre noen målinger (et par meter unna var veien bred nok til at de kunne stått til siden uten å sperre veien), de hadde like greit dørene åpne så jeg måtte lukke dem for å komme meg forbi i grøftekanten.

 

En bilist som skal ut fra en bensinstasjon må passere sykkelveien. Han kjører like greit helt ut i sykkelveien mens han ser mot venstre, jeg kommer i 30 fra høyre og må bråbremse foran han. Et uforstående blikk møter meg når jeg kjører forbi han.

 

Et strekke må jeg ut på bilveien. Det er nedoverbakke og kø, og jeg sykler i samme fart som bilene. I en rundkjøring er det en idiot som prøver å kjøre forbi meg. Ikke at det var plass, bare sånn at jeg måtte få velge mellom å bli kjørt ned eller stopp midt i rundkjøringen. Tok meg to sekunder før jeg hadde syklet forbi han igjen.

Lenke til kommentar

Linker som åpner i samme fane. Hadde fylt ut et ganske langt webskjema, fritekst og masse skit, og klikket inn på vilkårene jeg visstnok måtte akseptere før innsending. Leste fort gjennom, lukket fanen for å gå tilbake til skjemaet, og... ikke noe skjema... Fant det ikke igjen i historikken heller av en eller annen grunn, så det var tjue minutter av livet jeg aldri får tilbake. Grrr.

Lenke til kommentar

Alle som skriver "ett" når det skal være "et".

 

Kan ha noe med at folk prioriterer uviktigheter og morro fremfor mestring og fremskritt. I et klasserom er de fleste der for å drive med noe annet eller lage støy, ikke for å følge med på undervisningen og gjøre sitt beste for å utvikle seg best mulig og skape en god basis.

Lenke til kommentar

MMB - Middle Mouse Button. Trykk på linker med den knappen og du vil automatisk åpne linker i nytt vindu.

Hadde det bare vært så greit overalt. Jeg klikker nesten alltid med musehjulet, men en del nettsider har ræva kode og ender opp med tom fane eller en feilmelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...