Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 10 skal på død og liv laste seg ned på laptopen min.Må stoppe den gang på gang.

Nå er jeg på ferie og vil ha fred fra den til jeg kommer hjem iallfall.

Jeg får ikke engang oppdatert Windows 7 uten at den prøver å laste ned windows 10 enda jeg manuelt har huket bort windows 10 og bare huket av for en viktig oppdatering for windows 7 i windows update. 

 

Frivillig tvang heter det vel. 

Lenke til kommentar

At det fortsatt lastes opp HDTV- og 720p-versjoner av TV-serier på torrentsider. Er det virkelig noen som fortsatt laster ned i disse oppløsningene? Selv går det kun i 1080p både i filmer og serier, lagring er jo så billig. Er ikke folk opptatt av kvalitet i det hele tatt? :p

Lenke til kommentar

At Yr.no og Storm.no tydeligvis har to fullstendig forskjellige oppfatninger om været i helga.  En sier det skal hølje ned, den andre sier sol og varmt.   Faen ta dere begge to.

 

Edit:  Tydeligvis har storm.no blitt enig med yr.no plutselig mens jeg posta dette.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

"Feil brukernavn eller passord". Jaha, det hadde vært kjekt om du faktisk kunne fortelle om brukeren finnes eller ikke før jeg prøver 5 andre passord da.

 

"Felt fylt ut feil, vennligst korriger feilen". Nevner ikke hvilket felt.

 

"Kunne ikke gå videre pga en feil". Laster siden inn på nytt og sletter alt du har skrevet inn.

 

Eller en kombinasjon av de to over. Mange nettsteder idag som holder latterlig dårlig nivå. Er det f.eks en nettbutikk så gidder jeg ikke å trykke i evigheter og gjette hva de mener, da går veien til neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Feil brukernavn eller passord". Jaha, det hadde vært kjekt om du faktisk kunne fortelle om brukeren finnes eller ikke før jeg prøver 5 andre passord da.

 

"Felt fylt ut feil, vennligst korriger feilen". Nevner ikke hvilket felt.

 

"Kunne ikke gå videre pga en feil". Laster siden inn på nytt og sletter alt du har skrevet inn.

 

Eller en kombinasjon av de to over. Mange nettsteder idag som holder latterlig dårlig nivå. Er det f.eks en nettbutikk så gidder jeg ikke å trykke i evigheter og gjette hva de mener, da går veien til neste.

Og når nettsiden nekter deg å logge inn selv om du har riktig brukernavn og passord. Hendte med spotify faktisk. Hver gang jeg skulle logge meg inn på spotify på en pc, måtte jeg bytte passord fordi "brukeren eksisterer ikke" eller "feil passord". Men å bytte til samme passord på en bruker som "ikke eksisterer" funker helt fint...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...