Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tilbakestående folk som dette her: dere skriver bare drittartikler, når det finnes verre og mer viktigere ting her I verden.. herregud for et program, sender bare ditt på tv, agurknyhet... etc

 

 

Ja, disse mongoene har vel ikke h.rt om at folk interesserer seg forskjellig. Er de så cpskada at de ikke klarer å bla videre til neste artikkel/tv program? Ingen tvinger folk til å trykke på det man finner uinteressant. Slike folk er svake for samfunnet og må utryddes. Når man ikke klarer å ikke trykke på en artikkel man finner uinteressant, da er man en svak menneske

Endret av REALITET
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbakestående folk som dette her: dere skriver bare drittartikler, når det finnes verre og mer viktigere ting her I verden.. herregud for et program, sender bare ditt på tv, agurknyhet... etc

 

 

Ja, disse mongoene har vel ikke h.rt om at folk interesserer seg forskjellig. Er de så cpskada at de ikke klarer å bla videre til neste artikkel/tv program? Ingen tvinger folk til å trykke på det man finner uinteressant. Slike folk er svake for samfunnet og må utryddes. Når man ikke klarer å ikke trykke på en artikkel man finner uinteressant, da er man en svak menneske

ok.

Lenke til kommentar

Miele Logic vaskeri - Noe forbanna skjit.

 

Jeg skulle vaske klær, da plasserte jeg klærna i maskinen, fylte på med vaskemidler, og stilte inn vaskeprogram. Etter det gikk jeg å betalte, men så skulle jeg starte maskinen, men da ville ikke maskinen starte fordi det var en idiot som hadde reservert maskinen fra neste time mens jeg holdt på med maskinen, og dermed var det ikke nok tid til å fullføre vaskeprogrammet og dermed tapte jeg både penger, tid, og vaskemiddel.

 

Mens jeg holdt på da ble de andre maskinene også okkupert, da ble jeg forbanna og jeg griste til vaskemiddel skuffen og konsollen til den maskinen som ble reservert med skyllemiddel og sparket igjen døra til vaskeriet med full kraft etter at jeg tok ut klærna igjen og gikk. 

 

Dette var for å forhindre at vedkommende som reserverte maskinen fikk gratis vaskemidler:)

 

Forbanna drittstudent vaskeri opplegg... 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Opplegget for "kundeservice" som Biltema har.

 

Mail svarer de ikke på, når du ringer må du først høre på historien om at de har nettsider og app som viser lagerstatus. Når du endelig får trykket et valg skal de minne deg på at de har nettsider og app som viser lagerstatus. Så ringer det ikke 5 sekunder en gang før du får høre at det er mange som ringer dem nå, men du kan sende mail! Så blir du påminnet om at de har nettsider og app som viser lagerstatus!

 

Så legger dem på.

 

 

Håper at folk som lager/kommer opp med sånne opplegg havner i alternative univers der de må bruke slike systemer resten av livet. For alle sine henvendelser.

Lenke til kommentar

Drev med en prossess som tok godt over en time, og mens jeg var borte og spiste lunsj, hadde det dukket opp sikkerhetsbekreftelse. Den meldingen går visst på tid, så siden den ikke ble bekreftet, ga ikke systemet tillatelse å ferdiggjøre prossessen og hadde blitt avbrutt. Så nå er det på'n igjen og vente ytterligere halvannen time. 

 

Ja, også har jeg selvsagt ikke hørt noe fra verkstedet, så må vel vinne over telefonskrekken på et vis og ringe selv...

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Miele Logic vaskeri - Noe forbanna skjit.

 

 

 

Bruker selv Miele Logic, og på vaskemaskinene er det en sånn touchskjerm. Har hendt at jeg putter i vaskepulver og skyldemiddel inni vaskemaskinen, men touchskjermen reagerer selvfølgelig ikke. Så da får man ikke vasket klærne, og må bytte vaskemaskin. Irriterende å sløse bort pulver og vaskemiddel på den måten! Har nå begynt å teste touchskjermen før jeg putter i vaskemiddel.

 

Forrige gang jeg skulle vaske klær, gjorde jeg alt jeg skulle. Satt i vaskepulver og vaskemiddel, og betalte 20 kroner for å sette den i gang. Da sto det: "Trykk på start for å sette den i gang". Gjorde det, men tror du den reagerte? 20 kroner rett i vasken, bokstavelig talt. Ikke at det er så mye, men fortsatt irriterende å sløse bort penger og vaskemiddel pga. noe som ikke funker. Det kan fort bli dyrt i lengden.

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Hardbarka FrP-disipler i kommentarfeltet. Gjør en FrP-politiker noe kritikkverdig så kommer man med fjern historie om noe en AP-politiker gjorde for noen år siden som var like ille. Motargumenter eksisterer ikke.

 

Jeg tilhører høyresiden, men jeg ville heller latt Rødt få makten enn å gi FrP med sine skremmende uintelligente velgere få mer makt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...