Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å slette facebook kontoen min, igjen.

 

Noen la ut en video av ei jente som blir banket til blods og facebook mener den ikke bryter med retningslinjene deres.

Noen har lagt til et morsomt ord i navnet deres og facebook er der med engang!

 

Men så lenge man poster et bilde av en nippel blir bildet slettet innen 10 minutter.

Lenke til kommentar

Folk som alltid legger ut bilder av føttene sine på Facebook for å bevise at de soler seg. Hvorfor skal folk ha en interesse av å se på føttene dine? Jeg synes i hvertfall ikke at det er noe koselig å få føtter stappet oppi ansiktet mitt når jeg spiser. Men det er sikkert bare jeg som overreagerer.

Du kan spille #hotdogsorlegs når du ser slike bilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Folk som kjører på høylytte motorsykler. Spesielt de som kjører i byen og på kvelden. 

- Folk som går INN på T-Banen/Trikken før jeg har gått ut. 

- Folk som trenger eget sete til sekken/vesken. 

- Dette Apple hatet begynner å bli slitsomt for oss som ønsker å diskutere f.eks iPhone. Tenker spesielt på ITavisen. 

Lenke til kommentar

Den resirkuleringsreklamen, der et kor synger "på taket av gunnerius, lemmus muterius" bla bla bla dritt lame sang, hater den reklamen, vil at de som lagde den skal bli påkjørt av et tog

 

4G-reklamene som Telenor og Netcom kommer med er ikke bedre heller

Jeg DRITER i hvilke småbygder som får 4G, jeg gir faktisk 100% faen, folk fra bygda lever jo i en hule elns

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Har ikke sett det, men tror jeg kan forstå dem. Stakkar gris :(

Syns det faktisk er helt fantastisk. Det er bra for barn å vite hvor maten kommer fra, og mange av barn i dagens samfunn har ikke noe annet forhold til kyr og slikt enn det forholdet de har til pakkene med kjøtt i frysedisken. Vi trenger faktisk mer av det, at barn får se hva de faktisk spiser, og på denne måten kan man også interessere dem i deilig kjøtt som ikke er blitt pumpet fult av saltvann før den ble pakket i en vakumpakke og så lagt i frysedisken for deg.

Lenke til kommentar

Vi har alle spleiset på en bærbar pc til min yngste lillebror. Stefaren min har vært på lkjøp for å kjøpe en spill pc for 10000kr. Han fikk da hjelp av en i butikken. Det endte opp med en pc med 4k skjern uten ssd. Fps i desktop ligger på 24fps (regn gjetting fra min side, men det går ikke smooth). Og minecraft ligger også på godt under 30fps. De som jobber på slike steder har overhode ikke peiling..

 

Også har jeg litt dårlig samvittighet, fordi jeg fikk spørsmål om å bestille pc'n, siden jeg kan en del om hva som er bra og ikke bra. Men jeg glemte helt av det, så da gikk det som det gikk.. Angreretten er fin å ha:)

Lenke til kommentar

Vi har alle spleiset på en bærbar pc til min yngste lillebror. Stefaren min har vært på lkjøp for å kjøpe en spill pc for 10000kr. Han fikk da hjelp av en i butikken. Det endte opp med en pc med 4k skjern uten ssd. Fps i desktop ligger på 24fps (regn gjetting fra min side, men det går ikke smooth). Og minecraft ligger også på godt under 30fps. De som jobber på slike steder har overhode ikke peiling..

 

Også har jeg litt dårlig samvittighet, fordi jeg fikk spørsmål om å bestille pc'n, siden jeg kan en del om hva som er bra og ikke bra. Men jeg glemte helt av det, så da gikk det som det gikk.. Angreretten er fin å ha:)

De fleste jeg kjenner kommer med et lignende budsjett til pc/teknologi. Jeg sier at jeg kan hjelpe dem, men neida. De går på elkjøp og kjøper det første de blir tilbydd av selgeren...Alltid morsomt å se dem lure seg selv til å tro det skvipet de har kjøpt var verdt prisen :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En gris er visst en ganske inelligent skapning, litt beslektet med menneske. Og menneskekjøtt skal visst minne litt om grisekjøtt?. Forundrer meg litt over at verdien på dyrs liv Feks hund-gris er vurdert så forskjellig, prøver å forstå logikken. Men det er ikke lett.

Hadde vi bodd i kina hadde vi pratet om helstekt hund istedet for helstekt gris. Kulturforskjeller. De er begge dyr og levende vesener og fortjener respekt og omtanke, men jeg spiser gladelig kjøtt selv om jeg har stor respekt for dyr. Jeg vet at jeg spiser kjøtt, og er veldig takknemlig for at akkurat dette dyret har fødd meg, og ser ikke noe galt i å drepe dyr for føde. Jeg burde bli bonde :p Kan ta vare på kuene og gi dem en fantastisk tid her på jorden før de havner på middagsbordet. Hadde jeg vært i kina så tror jeg ikke jeg heller hadde takket nei til hund hvis jeg fikk det servert. Det virker jo som om veganere flest tror at kjøttspisere er blinde og 'nekter' å tro at de spiser lik og får i seg blod, men det stemmer ikke. Jeg spiser det, respekterer det og nyter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange plukker opp kjøttdeigen på autopilot med matretten de skal lage etterpå i tankene. Det er vel ikke så mange som tenker på hvordan den har kommet seg til butikken. Noen har kanskje sett på en reklame fra Gilde eller annen kjøttprodusent der bonden klapper kua og sier at alle dyra har det bra, så da er det jo ikke noe å tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...