Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva solhatt er, men jeg har samme opplevelsen med CuraMed. Den med råmelk, ikke den nye fancy typen med honning. Hver gang jeg kjenner forkjølelsessymptomene smyge seg innpå, tar jeg noen slike utover dagen, og neste dag er jeg helt fin igjen. Én gang av 5 ganger har det ikke fungert, men da tror jeg det var fordi jeg var for sent ute med å ta den.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva solhatt er, men jeg har samme opplevelsen med CuraMed. Den med råmelk, ikke den nye fancy typen med honning. Hver gang jeg kjenner forkjølelsessymptomene smyge seg innpå, tar jeg noen slike utover dagen, og neste dag er jeg helt fin igjen. Én gang av 5 ganger har det ikke fungert, men da tror jeg det var fordi jeg var for sent ute med å ta den.

Samme for meg. Merker aom oftest lenge før jeg blir ordentlig forskjøla. Blir kløe og en rar følelse i halsen først. Da tar jeg et brett curamed på en dag og det er som regel borte innen neste. Hjelper i nesten alle tilfeller.
Lenke til kommentar

Var på et utested og traff noen venninner. Hun ene traff en gammel kjenning i samme slengen. De to satt sammen i rundt tre kvarter. Tipper de tok godt over 50-60 selfier med hverandre.

 

Når ble det å ta selfie bedre enn å faktisk snakke sammen?

Er i dag faktisk viktiger å dokumentere alt det viktige du tar deg til, en å faktisk være der i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Folk som skal røske med full kraft i dører som er låst. Det tar som regel 1-2 sekunder å se på låsen for å avgjøre om det er låst eller ikke.

 

Samme med alle de som skal smelle igjen med dører, skuffer o.l.

 

For å ikke nevne de som overstrammer mekaniske ting og bruker skiftenøkkel uten å justere den skikkelig. Alltid gøy med runde bolter som er strammet hardt som faen.

 

Og folk som tror at oppvaskemaskinen har mange magiske smånisser som tar oppvasken. Det er faktisk spylere der, så du kan ikke legge ting presset mot hverandre ytterst i hjørnet eller opp ned og forvente at det blir rent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som alltid legger ut bilder av føttene sine på Facebook for å bevise at de soler seg. Hvorfor skal folk ha en interesse av å se på føttene dine? Jeg synes i hvertfall ikke at det er noe koselig å få føtter stappet oppi ansiktet mitt når jeg spiser. Men det er sikkert bare jeg som overreagerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...