Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kattemjauing/skriking/jamring

 

Gaaah

Bjeffing innendørs er enda verre. Jeg holdt på å bli gal da jeg besøkte min mor ofte etter et hun hadde fått hunden sin. Den bjeffet. Og bjeffet. Og bjeffet. På hver eneste lille ting. Og ofte rett i ansiktet på meg.
Lenke til kommentar

Matten i IT studiet sliter jeg med å forstå etter 2 siden. Det var vors med folk fra IT klassen uten at jeg fikk invite. En kompis jeg bor med atm synes av en jævllg merkelig grunn at det er kleint å spørre en fadder om jeg, en kompis, kan bli med på BI vorset hand (ikke fra BI jeg), sånn at jeg ikke kan bli med.

Mistrives allerede i Oslo.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

La ut et bildealbum på Facebook, men etter hvert som jeg skrev inn captions på bildene, ble jeg banna fra å legge til captions for å jobbe for fort. -_-

 

Innser at det sikkert er noe de gjør for å bekjempe spammere, men det er litt traurig når det skjer med vanlige folk som tydeligvis er litt vel effektive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Creative sine drivere til Windows 10.

 

Før hadde jeg en knapp på modulen som sitter i drive bayen som jeg kunne trykke på hvis jeg ville ha lyd gjennom headset eller høyttalere. Nå må jeg må jeg manuelt inn å velge avspillingsenhet under "Lyd" på en meny. Tungvint. Ikke har de planer om å fikse det heller.

Lenke til kommentar

Folk som plutselig skifter gå-retning og smetter inn foran meg når det åpenbart ikke er behov for det.

 

Ja merkelige greier. De har kanskje stått og ventet. men når jeg kommer gående, er det som de plutselig skal gå

rett mot samme vei som deg. Selv om de kan ha milevis plass på hver side de kan gå. Og ofte folk skeiner inn mot

deg, skulle tro du hadde en slags sugekopp eller er folk bare teite?? :hmm: 

Lenke til kommentar

Aner ikke ass, men tar kollektivtrafikken hver dag og møter på en del rare folk. Enten går de nesten oppå en, eller sveiver rundt med armene, eller foretekker å gå gjennom døra ved siden av selv om døra rett foran dem er vid åpent. Sistnevte skjedde i dag. T-banen kom til plassen jeg skal av, og utgangsdørene er rett foran oss, begge på vidt gap, trenger bare å gå rett strak fram. Hva gjør dama til høyre foran meg? Jo, måtte absolutt skjære til venstre foran meg og gå gjennom venstre dør. Hadde jeg ikke vært våken, hadde jeg sannsynligvis gått rett på henne eller "ubevisst" spent bein på henne. Folk ser virkelig ikke hvor de går noen ganger.

Lenke til kommentar

Første gang jeg har sett at navnet ditt er Skurupu og ikke skurupuru.

Hjernen min pleide å autocomplete navnet hans til "Skurupuru" av en eller merkelig grunn, og derfor trodde jeg det var det han het i lang tid, til jeg en dag så at det ikke var noen ekstra "ru". :p Tydeligvis ikke bare meg, haha.

 

Jeg er irritert på med selv. Var greit våken tidlig i dag, og kunne fint ha stått opp, men selvfølgelig skulle jeg bare "slappe av litt først". Mhm. :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

folk som holder høy fart inn mot et kryss dem har vikeplikt i for så å hoppe på bremsen når dem ser kysten ikke er klar.... jeg bremser vanligvis ikke for slikt men du kan banne på et bila foran gjør det og stopper helt opp og begynner å vinke dem som har vikeplikt inn i krysset og showet er i gang.... 

Lenke til kommentar

Den grusomme layouten på nyoppdaterte Last.FM. Jævlig stygt og samtidig helt ræva å navigere rundt på. Det er sikkert fullstendig verdt å begrense all funksjonalitet bare for å "bedre" designet. Synd å se at stil blir prioritert over substans.

 

Fuck it, ser ut som at jeg trenger en ny måte å oppdage musikk på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...