Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Er bare å google ''alive sushi'' så ser du noe enda verre.

 

Exception rather than the rule. Vi mennesker avliver i hovedsak maten våres veldig humant, relativt til hva som foregår hele tiden ute i naturen. Det er selvsagt sørgelig at det er mye drit der ute, med dyreplageri og tortur, men norsk kjøttdeig kjøper jeg med god samvittighet.

 

Tror heller jeg ville fått en bolt i hodet mitt når jeg er godt voksen, fremfor å bli bitt ihjel av en flokk ulver som ung, gitt at jeg hadde vært en ku. Det er godt at vi tar selvkritikk og streber til å være bedre enn naturen, men noen ganger blir det bare tåpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Hun ordfører Drevland figuren. Er hun seriøs?, trodde lenge det var en parodi eller noe. Norges svar på Dame Edna

Hennes svarte briller minte meg om noe denne karen kunne brukt :

 

http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140407095335/jamesbond/images/thumb/c/cb/Zorin.jpg/153px-Zorin.jpg

 

http://e24.vgc.no/drpublish/images/article/2013/11/07/22620830/1/990/1988198.jpg

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Skløtter som maser om BJ's rundt hvert gatehjørne i helgene.

Var i syden for noen år tilbake. Gikk med bestefar og hans sambo. Så kom det en ut av en busk og ropte "fuck fuck only 10 euros". Han sa nei og dytta henne vekk. Sa at han ikke er inn for sånt og har dame. Så sa hun "that's okay, she can join too, half price".

 

Jaja..

Lenke til kommentar

Herlig start på morgenen... Ble vekket 3 på natta av stormen og vindu som slo hele tiden og måtte lukke den. Derav mangel på søvn pga det. Lite tid til frokost så er rimelig sulten nå. Ble klissblaut på foten pga sko som tok inn vann, selv om de egentlig er vanntett. Buksa er også rimelig våt og har ikke ekstra skift akkurat nå.. Kollega er på møte så har ikke noe konkret å gjøre i dag.

Lenke til kommentar

Min Galaxy s6 er ufattelig treig. Enda den kun er en mnd gammel. Den har vært treig fra dag en. Har færre aps enn jeg hadde på s4'n, og generelt mye mindre innhold. Enda så ligger den på 70-90% minnebruk. Vi snakker om 1-2 sekunder for å loade ikonene på startskjermen etter bittelitt bruk... Må lukke alle faner og tømme mine for hver gang jeg sitter med den.

For ikke å snakke om at Bluetooth signalene nå er mye dårligere og den reagerer mye saktere om jeg vil pause eller skifte sang med headsettet.

 

 

Batteritiden ca 50% bedre enn med s4'n tho..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

At det lages så mye ubrukelige produkter. Det er plent umulig å få tak i et bra tastatur med normalt utvalg av taster. Tastene er for tunge å trykke ned, tastene lager for mye lyd og tastaturene har bizarre layouter så essensielle taster og tegn som Home, End, PageUp, PageDown {[]} og F-tastene er utrolig kinkige å bruke.

 

Jeg hentet nettopp et Cherry Stream XT. Tastene er for tunge å trykke ned, og selve tastaturet er alt for stort og tungt.

 

Jeg har nå kjøpt 6 tastaturer, og det beste er det til 99 kroner fra Clas Ohlson. Som alle kan skjønne ut i fra prisen, så er ikke det et bra tastatur.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt..

Har merka det selv. Fikk S5 for en måned siden ellerno, og den er til tider helt ubrukelig. Av og til resetter bakgrunnsbildet seg til ett av standard-bildene, og andre ganger tar det et minutt før ikonene på bakgrunnen dukker opp.
Lenke til kommentar

 

S5'en min er også ubertreg... Flere apper som krasjer, vet ikke om det er pga update eller pga telefonen.. Vurderer å tilbakestille den, men det er stress for da må alt settes opp på nytt..

Har merka det selv. Fikk S5 for en måned siden ellerno, og den er til tider helt ubrukelig. Av og til resetter bakgrunnsbildet seg til ett av standard-bildene, og andre ganger tar det et minutt før ikonene på bakgrunnen dukker opp.
Min er over ett år, da.. Men i helgen resette bakgrunnen seg for første gang.. Skjønte lite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...