Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom tilfeldigvis over frieord.no. Husker ikke hvordan. Tror det var en tråd på dette forumet et sted. For en frustrerende side. Har KUN fokus på kriminelle handlinger utført av mørkhudete og innvandrere (spesielt muslimer). Som om det er BARE dem som begår voldtekt og sånt. De har tydeligvis ikke fått med seg Hell's Angels og de andre rasistiske gjengene i Norge, samt IRA, det er til og med budhister som begår kriminelle handlinger. Poenget mitt er at de har tydeligvis ikke fått med seg at alle kulturer/nasjonaliteter/hudfarger/kjønn/religioner har noen som begår kriminelle handlinger, dette er ikke noe unikt som BARE mørkhudede / muslimer begår.

 

Og det er spesielt en bruker der som irriterer vettet av meg; kaitse8 (https://disqus.com/by/kaitse8/comments/).

 

F.eks:

 

 

Også vil disse såkalte politikere importere enda flere berikere?!

Når våkner folket opp og gjør opprør? Det er rene selvmord å ta imot kriminelle analfabeter som ikke bidrar med en shit i samfunnet bortsett fra å suge penger fra fellesskapet og være rene fødemaskiner!

Disse bidrar aldri noe godt med seg bare se på alle konfliktene der nede også importerer man disse probleme til Europa?! Snakk om selvdestruktiv handling men det er folket som betaler prisen!

 

Dette er sannheten om velferdsflyktningene! Det er ikke snakk om å flykte for sitt liv men sikre seg økonomisk uten å løfte en finger for resten av livet på bekostning av skattebetalerne!

Hvis Muhamed føler seg trygg nok til å dra på ferie i Somalia kan han like gjerne reise tilbake for godt. Skjønner ikke at svenske skattebetalere vil være med på å fø disse parasitusene?

Kreve større hus når de ikke duger til noe annet enn å være fødemaskiner og "berike" landets beboere som har tatt dem imot med åpne armer.

 

En del av overskriftene deres:

 

"Afrikanere truet drosjesjåfør i Oslo med pistol".

"Utenlandsk gjeng slo ned og ranet 70-åring på Stovner"

"Fikk svensk pass og voldtok umiddelbart – siden han ikke lenger kunne utvises"

"Mann (62) sparket mens han lå nede av mørkhudet mann"

"To grove knivstikkinger i Oslo – mørkhudet mann pågrepet i den ene saken"

"Tre voldtektssaker på Voss på et halvt år – samtlige av overgriperne er mørkhudede"

"Afrikaner arrestert for overfallsvoldtekt i Trysil"

"Vold mot utlending i Namsos – Ingen nevner to grove gjengvoldtekter"

"Et samlet pressekorps på lokalt og nasjonalt nivå har de siste dagene hatt krigsoverskrifter etter at en syrisk asylsøker fikk juling av en norsk gutt i Namsos. AUF og Fatima Almanea arrangerer nå en markering mot hatkriminalitet i byen. Det riksmedia derimot ikke skrev om, og som AUF ikke arrangerte en markering mot, var to grove gjengvoldtekter i Namsos. Alle med utenlandske overgripere og hvor det yngste offeret var ei 12 år gammel norsk jente."

"Kvinne angrepet av mørkhudet mann i Molde"

"Ung kvinne truet med voldtekt og drap for å ha sagt «neger»"

 

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Back-Tracking gir heller ingen god figur

.

Tok faktisk å sendte en mail ca en time etterpå og forklarte at da jeg sa dette trodde jeg det var snakk om kun en gang i uken (Lenge siden jeg søkte på denne og stillingsannonsen var slettet). Forklarte at en dag der jeg jobber nå og to hos dem ble litt ambisiøst og at jeg ville si opp min nåværende dersom jeg fikk et tilbud fra dem. Er lov å prøve hehe.
Lenke til kommentar

DNB har den verste nettbanken jeg har vært borti. Måtte bruke den for en stund tilbake siden jeg har hatt konto der i flere år, og måtte overføre penger. Det tok altså over en uke uten at pengene mine var tilgjengelig, så litt lenger mens jeg ventet på at de skulle fikse problemet. Jeg var i kontakt med 6 forskjellige kundebehandlere over noen få dager, og alle gå meg forskjellig informasjon, som alltid var feil. Til slutt ble det fikset, men da var nettbanken nede i to dager. Så jeg bare overførte pengene så snart jeg kunne og har ikke brukt den siden. Ble lei hele DNB på grunn av alt styret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...