Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Er jo ingen tvil om hvem som var mest minneverdig i Prison Break. Og det er såklart Theodore Bagwell, godeste T-bag. Med Mahone på en god andreplass, han er bare å gjennomført kul. (Likte ham best som purk)

T-bag fikk jo til og med en gjesteopprtreden i breakout kings :D Ja mahone var konge, jeg husker godt hvor underholdendes sesong 2 var når han drev og skulle jakte ned alle fangene en etter en, jeg syns ikke sesong 3 var så bra egentlig og slutten av sesong 4 ødela alt for meg /:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ganske trolig den merkeligste HBO-serien noen gang lagd, men den hadde noen interessante karakterer og den distinktive David Milch-dialogen. Skulle ønske HBO hadde gitt grønt lys til Brendan Gleeson-Nathan Lane-piloten The Money i fjor, så kanskje vi ville fått sett hvordan Milch takla å gjøre en serie igjen etter Luck. Redd for at vi aldri vil få se en Milch-serie igjen før han er død. 

Lenke til kommentar

Ja, Luck var fantastisk. Greit nok at det ikke var for alle, men den serien viste mye utviklingspotensiale over episodene. Og den brydde seg godt om karakterene. Var veldig fan av stort sett alle i serien, spesielt gamblerne.

 

Litt tilfeldig fant jeg nå opp en scene fra David Milch-piloten Last of The Ninth som var ment som mulig serie på HBO i 2006. Var HBO sin utgave NYPD Blue (+ satt til 70 eller 80-tallet) med litt ukjente israelske Jonah Lotan (Generation Kill) og Ray Winstone i hovedrollene. Andre kjente tv-folk som Michael Raymond-James, Lily Rabe, Brian Geraghty, Michael Gaston, Fedric Lehne og Kevin Rankin hadde biroller eller gjesteroller i piloten.

 

https://vimeo.com/9302741

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

En tragedie at Luck ble kanselert, kunne fort blitt en favoritt for min del. Hoffman var strålende i den sesongen vi fikk se

Jeg leste at grunnen til at serien ble kanselert var fordi en av hestene døde under innspillingen av sesong 2

Lenke til kommentar

Wayward Pines kunne vært litt bedre, hvis serien ikke forsøkte å spille så safe. Det kunne vært så mye bedre om serien åpnet for å gå dypere i det psykologiske, fremfor å bare ta ting rett fram. Jeg håpa serien ble litt mer en balansert blanding av Persons Unkown og Twin Peaks, men dessverre er den for blek til sistnevnte. 

 

Fremdeles det beste M. Night Shyamalan har vært involvert i på en stund. God cast. Melissa Leo gjør ikke en dårlig jobb. Matt Dillon gjør en grei rolle så langt, selv om han er litt monotom sur og irritert i de to første episodene. 

 

Tror piloten er ute på nettet allerede, siden den ble sendt i helga i USA. 

Lenke til kommentar

Constantine er dau som ei dørnål.

Det ville vært uhyrlig vanskelig for NBC å kunne bringe serien tilbake, og det skjer bare ikke slik den kanalen operer (annerledes enn Hannibal som har lavere produksjonskostnader og som de får praktisk talt gratis). Dessverre er det fans og produsenter av Constantine som ikke er klar for å innse fakta som holder den evigvarende spinnen om at serien forsatt er i live. Med en gang Syfy droppet ballen om å muligheten til å ta vare på serien døde seriens framtid.   

 

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2014/12/02/nbc-predictions-constantine-is-canceled-ignore-warner-brothers-mind-tricks-to-the-contrary/333558/

Lenke til kommentar

Begynte å se på GRIMM for noen uker tilbake, liker den serien veldig godt da den er neste på høyde med Supernatural.

Og jeg må vel være den eneste som faktisk IKKE likte House of Cards (ikke skyt! :( ), alt for mye politikk og intriger for meg. Liker bedre litt overnaturlig og/eller science fiction. ^_^

Lenke til kommentar

Allright Maury, takker for heads up når det gjelder Constantine , er jo ikke noe vits å forvente en ny sesong da.

Heldigvis så har man jo fortsatt tegneserien å kose seg med og må si at det var på tide å plukke den opp igjen etter at jeg har tatt en lang pause fra å lese tegneserier.

Lenke til kommentar

Allright Maury, takker for heads up når det gjelder Constantine , er jo ikke noe vits å forvente en ny sesong da.

Heldigvis så har man jo fortsatt tegneserien å kose seg med og må si at det var på tide å plukke den opp igjen etter at jeg har tatt en lang pause fra å lese tegneserier.

 

Du kan jo gi Justice League Dark et forsøk og hvis du ikke har. Constantine er lederen av gruppa i de tegneseriene en stund, pluss du har andre undervurderte karakterer som Deadman, 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

 

Du snakker om Brooklyn nine-nine? Hvordan er sesong 2? Så sesong 1 og likte det greit nok, men var ikke helt overbevist.

 

Last week tonight er awesome ja.

Jeg syntes ikke de har forandret noe i S2, og det er en god ting.

 

Forventet ikke forandring direkte, men bare lurte på om de hadde funnet formen enda mer i sesong 1. Som er ganske vanlig for komiserier. 

 

Skal uansett ses :) Liker å vente til mange episoder av komiserier er ute, når jeg først blir hekta er én episode i uka alt for lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...