Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Noen som ser House of Cards her? Begynte å se på den for å ha noe til neste GoT kommer ut og likte serien godt. Synes det er spesielt bra hvordan de har gjort alle karakterene så menneskelige og troverdige at det er umulig å like noen av dem.

Slutta midt i sesong 2 for jeg hatet alle karakterene. Så ... Success? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Morsomt på Full House : Michelle prøver å finne dame til faren og Jesse ble hengende å dingle etter en wire da han skulle være en rockefigur kalt Gribben på scenen , ikke helt vellykket entre....humrer :D 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Morsomt på Full House : Michelle prøver å finne dame til faren og Jesse ble hengende å dingle etter en wire da han skulle være en rockefigur kalt Gribben på scenen , ikke helt vellykket entre....humrer :D

Har den nye full house serien starta allerede?

Lenke til kommentar

Er bare to episoder igjen av sesong 1 av The Flash, og så langt elsker jeg serien. Det er bare to ting som irriterer meg litt. Begge er store spoilere fra tegneserien og tv-serien, så tar de i en, vel, spoiler. :p

 

Dagens villain:

 

Dagens villain var endelig Grodd. Logisk nok, når episoden heter "Grodd lives". Rimelig rå episode med tanke på hvor lavd budsjettet er (i forhold til filmer, anyway), og at Grodd selv er 100% CGI. Det som irriterer meg er at Cisco var svært overrasket over at de nå har meta-animals. Men hvorfor var han så overrasket, når de allerede har sloss mot King Shark i tegneserien? Og da mener jeg den ekte King Shark'en, ikke han Killer Croc-tullingen fra Suicide Squad-fimen og Batman: Assault on Arkham filmen. Jeg snakker om han her. En meta-fisk, riktignok, men nært nok. Hvorfor ble han ikke nevnt engang?

 

 

Gideon:

 

Denne er et større irritasjonsmoment. Hun sa rett ut at hun ble laget av Barry, men... når? At Reverse-Flash og Barry selv drar tilbake i tid er jo en ting, men når dro AIen tilbake i tid? Og hvordan? Lagde Barry AIen i fremtiden og tok den med seg tilbake i tid? Lagde han den i fremtiden, men Reverse-Flash tok den med seg? Hvorfor? Og om han var så smart, kunne ikke han ha redigert den, så den kun godtok ordre fra ham, og ikke Barry? Og hvorfor tar hun ordre fra Wells og Barry? Med bare to episoder igjen frykter jeg at de dropper den biten.

 

 

En annen morsom ting å tenke på er den lille "You were a founding member of..." Of what? I tegneserien rekker hun å si Justice før hun avbrytes, så det er åpenbart Justice ett-eller-annet. Justice League? Justice Society? Og hvem vil være medlemmene? The Flash og Firestorm er åpenbare, men hvem ellers? Atom? Han vil jo være med i en spin-off, sammen med blandt annet Captain Cold fra Flash, og Caity Lotz (fra Arrow). Kan vi dermed få Arrow også i Justice ett-eller-annet? Og hva med Batman og Supergirl? Supergirl vil nok foregå i samme univers, men de sliter med å finne en måte å koble henne inn på. Men Batman? Han eksisterer i dette universet, selv om vi neppe vil se ham med det første. Men vi får jo også en annen Flash på det store lerretet, så blir det så forvirrende med to Batman'er? Discuss. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Supernatural har blitt en serie jeg ser fordi jeg bare vil se hvordan det hele ender. Men måten de har lagt opp serien på så vil den kunne gå i lang tid framover. Synes den har mistet den mystikken, edgen og kvaliteten den en gang (til en viss grad) hadde. Den begynner å bli sliten nå, og kan gjerne pensjonere seg snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Morsomt på Full House : Michelle prøver å finne dame til faren og Jesse ble hengende å dingle etter en wire da han skulle være en rockefigur kalt Gribben på scenen , ikke helt vellykket entre....humrer :D

Har den nye full house serien starta allerede?

 

Nei , den har vel ikke kommet på lufta en gang......keepin it old skool ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...