Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går så jeg sesong 1 Sweet Tooth (8 episoder), som jeg har sett før når serien kom ut i 2021.  (Netflix)

I dag så jeg sesong 2 (8 episoder), som kom ut på torsdag.

Sesong 1 er mye bedre enn sesong 2.
Kan vurdere å se S1 igjen, men tviler på at jeg gidder å se S2 om igjen.

Håper det kommer en sesong til.
Uansett verdt å se. 

Lenke til kommentar

Pløyde gjennom Reacher sesong 1 på Amazon Prime ila helga. Veldig enkelt og greit, og det er digg en gang i blant med så enkle action-serier. Ikke store greiene, men underholdende nok. Sesong 2 vil nok bli sett når den kommer, men er ikke noe jeg nødvendigvis kommer til å ligge våken om natta i spenning for.  

Lenke til kommentar
15 hours ago, Brother Ursus said:


Jeg synes helt ærlig at både sesong 1 & 2 var ålreite nok. Men sesong 3 er hva Picard og alle TNG-filmene burde ha vært fra begynnelsen av :) Gjenforening, fan service, og stor ståhei!

Personlig synes jeg det ble i overkant mye "fanservice", men bra sesong. De kunne godt hatt med noen nye karakterer og ikke bare dratt frem alle de gamle heltene fra TNG.

Lenke til kommentar
OddZen skrev (18 minutter siden):

Så Boston Marathon ble nevnt, den skal sees. 

Manhunt: Unabomber er fantastisk siden vi er inne på manhunt-temaet: https://www.imdb.com/title/tt5618256/

Men av ordinære true crime-serier synes jeg The Jinx kanskje er den mest undervurderte der ute. Himmel og hav mer sjokkerende og mer interessant enn Making a Murderer som jo gikk som en farsott.

Endret av Nimrad
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (34 minutter siden):

Jeg har sett alt av succession, men syns bare det er middelmådig. Hva er det jeg ikke forstår? 

Mulig det bare ikke er en serie for deg. Vil ikke si det er en serie for absolutt alle, så det er ikke overraskende. Synes bare det er bra drama og interessante karakterer. Fantastiske skuespillerprestasjoner, spesielt av Kieran Culkin og et par andre. Føler de klarer å vise mange sider ved disse fæle rikingene, både positive og negative.

Og en banger soundtrack!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...