Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøleskap skrev (55 minutter siden):

Lista over serier jeg hører om for første gang når de blir kansellert etter en sesong begynner å bli ganske lang. 

Enig. Også serier der jeg hører bitte litt om de og jeg bestemmer meg for å droppe de, og så blir de kansellert. Føler jeg blir flink å spå hvilke serier som er verdt å starte på noen ganger.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (4 timer siden):

Silo virker lovende, men det er flere mindre irritasjonsmoment.
Har sett 3 episoder (av 3 som er ute)

Man må kjøpe inn ganske mange premisser. Greia med at de må ut og "vaske", at man har glemt hele fortiden, at verden ute er dårlig cgi osv. Får se.

Lenke til kommentar
PgUp skrev (41 minutter siden):

Man må kjøpe inn ganske mange premisser. Greia med at de må ut og "vaske", at man har glemt hele fortiden, at verden ute er dårlig cgi osv. Får se.

Føler at det meste gir mening i deres "univers" foreløpig i alle fall. Så lenge de er konsekvente så går det hel fint. Verste er når serier begynner å bryte egne interne regler (som i GoT feks)

Lenke til kommentar
covah skrev (2 timer siden):

Forfatteren av bøkene som Silo er basert på er med som produsent, så selv om det er noen endringer så har jeg trua på at de ikke gjør noe som fullstendig utro mot bøkene.

Høres bra ut! Det å gjøre endringer fra boka er ikke nødvendigvis negativt. The Expanse ble jo hyllet av boklesere for å gjøre positive endringer fra bøkene. Det er jo et annet medie og da er det ikke alt som kan overføres direkte fra bok til skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Justified forandrer seg en del etter sesong 1. Er veldig lov å ikke synes den er fantastisk, men etter min mening så er det fra sesong 2 og ut den begynner å bli og er det. :) Min smak, i hvert fall..

Nå husker jeg riktig ikke SÅ godt alle sesongene, men ja, mener det var fra der.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele sesongen av Echo blir sluppet samridig på Disney+ den 29. November. Første gang de slipper alt, i samme stile som Netflix? De skal også slå sammen hulu og Disney+, har det noen betydning for oss i Norge? Er veldig spent på veien videre for tjenesten. Etter de økte prisen fra 590kr/år til 800ish så produserer de ikke nok til at jeg vil abonnere hele året. 

 

 

 

 

Endret av Sjørøver
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (7 timer siden):

De skal også slå sammen hulu og Disney+, har det noen betydning for oss i Norge?


Kommer vel litt an på hva de planlegger å beholde fra Hulu, og hva som blir tilgjengelig i Norge?

Disney+ har bare originalt innhold fra Disney, som er dårlig greier, med unntak av de oppkjøpene de senere år, som Marvel, LucasFilm m.fl.

Hulu er en strømmetjeneste med "alt". De har noe originalt innhold, men det aller meste er storserier fra Fox, Showtime, FX, HBO, Starz, NatGeo, ABC med flere. Dersom det beholdes, så kan det bli veldig bra, men det er vel tvilsomt om de får lisens til å strømme alt det innholdet utenfor USA.

Endret av 0laf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...