Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Blacklist er en håpløst dårlig serie, med håpløst dårlige skuespillere.

Man kan jo undres hvordan Megan Boone i det hele tatt har fått rollen. Det må da ha vært bedre alternativ. 

 

Hele serien reddes dog av James Spader, som er genial, og gjør at det i det minste er verdt å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Blacklist er en håpløst dårlig serie, med håpløst dårlige skuespillere.

Man kan jo undres hvordan Megan Boone i det hele tatt har fått rollen. Det må da ha vært bedre alternativ. 

 

Hele serien reddes dog av James Spader, som er genial, og gjør at det i det minste er verdt å se.

Helt enig Megan Boone er fryktelig dårlig, det var skuffende. Ikke særlig bra serie, men grei underholdning. Spader er veldig god. 

Hva har denne dama gjort før? 

Lenke til kommentar

The Blacklist er sånn serie som kunne vært veldig god popcorn-underholdning, istedenfor har det blitt noe av de kjedeligste på TV. Jeg kan ikke fatte at James Spader spiller en så utrolig kjedelig karakter, som i utgangspunktet har en ganske spennende bakgrunn. Det er bare som TV-forfatterne til serien vil lage en steril CSI-serie ut av det, framfor å ha det gøy.

 

Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. 

Lenke til kommentar

Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. 

 

Har kun sett de to første episodene av den første sesongen, og det må være noe av det mest talentløse jeg har sett.

 

Bare det å erstatte Mel Gibson med Clayne Crawford, av alle, og Danny Glover med, grøss, Damon Wayans, gjør at jeg ikke har noen store planer om å se mer.

 

Generelt sett, dersom det er noe familien Wayans har fingrene sine borti, så er det elendige greier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

The Blacklist er sånn serie som kunne vært veldig god popcorn-underholdning, istedenfor har det blitt noe av de kjedeligste på TV. Jeg kan ikke fatte at James Spader spiller en så utrolig kjedelig karakter, som i utgangspunktet har en ganske spennende bakgrunn. Det er bare som TV-forfatterne til serien vil lage en steril CSI-serie ut av det, framfor å ha det gøy.

 

Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. 

Det er din mening, jeg mener noe annet. Det er grei underholdning. Bedre en mye annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med alle ang. mr. Robot, men legger til sesong 1 i den karakteristikken. Sesong 3 blir copy/paste av sesong 2? Hva mer kan de få ut av dette....(?) 

 

Hvorfor det?

 

Martin Wallström var nesten det beste med sesong 1 synes jeg, og han var jo nesten ikke med i sesong 2. Forhåpentligvis og sannsynligvis ser vi mer av Tyrell nå (og mindre av Darlene).  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...