Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 11.5.2024 at 7:47 PM, DukeRichelieu said:

Baby Reindeer (Netflix). 

WOW. Lenge siden jeg har blitt så oppslukt av en serie. Så 5 episoder på rappen i går kveld. Om ikke slutten skuffer, så blir dette en solid sekser fra meg og kommer til å komme høyt opp på min toppliste av serier.

Etter du har sett serien bør du se intervjuet med Piers Morgan og den ekte "Real-Life Martha" ;) 
Liten teaser, men spar det til du er ferdig med serien.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt den rabatten. Står listet som "Før Standard". Dårlig oversettelse regner jeg med. Skal fortsette å klage på de og kanskje prate med forbrukerrådet slik at man kan få premium til halv pris. Hvis det ikke skjer så sier jeg opp og boikotter de. Da blir det piratkopiering og anbefaling at alle andre gjør det samme rundt Max.

Tror jeg må sette opp min egen Plex-server igjen med den trenden innen streaming. Stemme med lommeboka er det eneste de skjønner.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (På 15.5.2024 den 4:26 PM):

https://www.ign.com/articles/amazon-confirms-tomb-raider-series-for-prime-video-with-phoebe-waller-bridge-as-writer-and-executive-producer


Phoebe Waller-Bridge (Indiana Jones and the Dial of Destiny) er engasjert av Amazon for å ødelegge Tomb Raider franchisen også.

Er skeptisk til det meste som lages for tiden og som egentlig har ganske definerte karakterer fra bøker og spill fra tidligere. Det ender opp med å bli omskrevet til å passe med WOKE.

Lara croft vil være biseksuell (kanskje trans) og ha et av/på forhold til en kvinnelig karakter mens hun reiser rundt og lever livets glade dager.

Endret av OddZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 21.5.2024 at 8:40 PM, Sjørøver said:

50% abonnementet mitt er kansellert nå på Max, noen andre som har opplevd det samme? 

On 23.5.2024 at 10:02 AM, Theo343 said:

Etter overgangen står det nå Basic med reklame. Altså ikke samme som før.

Untitled.jpg.f2d77f16f839ae90d88807dccdd4403a.jpg

 

 

Slik ser det ut hos meg. Det skal være standard (uten reklame). Basic er med reklame.

Jeg antar at den nye prisen slår til i juni måned. Det skal da være 129kr -50%, så 64,50kr i måneden.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

AppleTV+, tjenesten med de beste TV-seriene ingen ser på.

Det burde nesten bli deres slagord. 😪

Genuint produserer ApppleTV+ de beste tv-seriene akkurat nå, spesielt innen science fiction, men mye bra ellers også slik som krim som Slow Horses.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har sett Succession her?

Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele?

Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. 

Lenke til kommentar
iGlenn skrev (11 minutter siden):

Noen som har sett Succession her?

Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele?

Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. 

Jeg måtte mer eller mindre se hele første sesongen før jeg sluttet å synes at den var kjedelig. Da var jeg glad for at jeg tvang meg gjennom, men det var hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
iGlenn skrev (7 minutter siden):

Noen som har sett Succession her?

Startet på den her om dagen. Sett ca halve sesong 1 og lurer på om det er verdt å se hele?

Eneste grunnen til at jeg ser er fordi jeg var med på innspillingen av en scene i sesong 4 og ville se om den ble med eller klippet bort. Syns serien starta litt tregt og lurer på om det vil ta seg mer opp etterhvert. 

Ja, meget god serie. 

Det blir vel aldri full fart, men du lærer å kjenne karakterene mer og det er selvsagt masse intriger. Så spørsmålet er hva du mener med tregt. Det er jo en slow burner. Jeg syns kvaliteten holdt seg, slutten var tilfredsstillende og det ble ikke tynt for lenge i form av for mange sesonger.

Så er alltid smaken forskjellig og man liker ikke nødvendig det som har fått god anmeldelse og omtalelse (av seere). 

Selv har jeg prøvd meg på The Wire to ganger uten hell og liker jeg ikke noe etter et 'godt forsøk' så finner jeg på noe annet.

Liker du dette med en dysfunksjonell familie med både interne og felles fiender, men i en annen setting så kan du sjekke ut Yellowstone om du ikke har. Det finnes en god del likhetstrekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...