Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser det er en ny Mike Judge-serie på HBO Nordic (originalt Cinemax): "Mike Judge Presents: Tales from the tour bus". Noen som har noen erfaringer eller noe peil på hva dette er for noe? Navnet "Mike Judge" øker interessen fort. 

 

Jeg likte den. Men nå er kanskje litt sær, men viser en side av country-musikken i USA som blir aldri nevnt, dysset ned, eller rett og slett oversett.

 

Mens folk klikka på tekstene til N.W.A. og hiphop-musikken så var det ingen som brydde seg, eller var negativ når det kom til en ganske populær country-artist som bokstavelig talt skøyt ned folk og var involvert i FBI-raid av MC-klubber. 

 

Ok. Takk for svar. Har ikke et så stort forhold til country, så avventer litt med å se den. 

Lenke til kommentar

Ågud, jeg villedet meg inn på kommentarfeltet til Big Mouth-traileren. Hva i helvete? 

Etter å ha sett alle episodene på forhånd, så er det ingenting der jeg ikke har sett før i eksempelvis South Park når det kommer til å tøye strikken. Så driver en gjeng å skriker pedofili og sånt. Jeg trodde disse anti-Sausage Party og South Park-folkene hadde daua ut...guda meg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Inhumans trailer tikket inn i feeden fra HBO Nordic, noe Marvel greier. Såg passe greit ut til at jeg må ta en kikk. Hjelper jo på at Iwan Rheon er med :)

 

Synes traileren var litt kul selv, men serien har fått slakt. Skal uansett sjekke det ut. Kommer vel en annen X-men serie nå i høst som heter Gifted. 

Lenke til kommentar

Gifted har bedre mottagelse, og jeg ser potensiale der. Noen kule Marvel-karakterer der, og Matt Nix (serieskaperen) gjorde en dyktig jobb med Burn Notice. Så er spent.

 

Men hvis man ser bort fra Marvel's The Punisher så er det Marvel's Runaways i november på Hulu som har enda bedre mottagelse som blir noe jeg ser mer fram til. Solid kildemateriale, og liker castingene av foreldrene til tenåringene, som er skurkene i serien. Er sendt en teaser for Runaways på spansk TV eller noe, men har ingen ordinær trailer for serien enda, som ikke har premiere før i slutten av november. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=q988gp6Mfjs

Lenke til kommentar

Den siste uken har jeg sett sesong 6 og det som har kommet hittil av sesong 7 av Suits. Jeg like den første sesongen men resten var mye av det samme. Det ble litt annerledes da Mike satt i fengsel men falt etterhvert inni sitt vante spor. Så på IMDB at resten av sesong 7 kommer i 2018. Sesong 7 har vært litt annerledes men jeg er usikker på om den kommer til å fornye seg såpass at den blir superbra igjen.

Lenke til kommentar

Den siste uken har jeg sett sesong 6 og det som har kommet hittil av sesong 7 av Suits. Jeg like den første sesongen men resten var mye av det samme. Det ble litt annerledes da Mike satt i fengsel men falt etterhvert inni sitt vante spor. Så på IMDB at resten av sesong 7 kommer i 2018. Sesong 7 har vært litt annerledes men jeg er usikker på om den kommer til å fornye seg såpass at den blir superbra igjen.

Er sesong 6 på en av de norske strømmetjenestene?

 

Sumo har sesong 7, men det fremgår liksom ikke tydelig hvorvidt de har tidligere sesonger...

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...