Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasket over hvor mye jeg likte Star Trek: Discovery. Hadde en uggen følelse på serien etter alt styret med produksjonen og at Bryan Fuller stakk fra serien, men etter de to første episodene og teaseren om hva som kommer jeg litt overrasket over mye jeg likte hva jeg så.

 

Ikke perfekt serie, men jeg er optimistisk etter hva jeg har sett og skuespillerne involvert. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

Hawaii Five 0 (classic): "You Sold Me Out!!"

 

Wo Fat minner meg om Krekar : samme hva de gjør så er han stadig på frifot :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Har fått sett den første episoden av Young Sheldon nå, og likte det mer enn jeg fryktet. Til tross for at dette er en prequel til Big Bang Theory er det ikke en komedie, men virker mer som en dramaserie. Og merkelig nok funket det for meg. Er selvsagt for tidlig å dømme en serie etter en episode, men blir nok å se mer etterhvert. :) TBBT har jeg for øvrig ikke sett på lenge. Tror det siste jeg så var når Leonard og Penny giftet seg (eller var det Howard og Bernadette? Vetta fanken, bryr meg ikke stort.)

Lenke til kommentar

Ser det er en ny Mike Judge-serie på HBO Nordic (originalt Cinemax): "Mike Judge Presents: Tales from the tour bus". Noen som har noen erfaringer eller noe peil på hva dette er for noe? Navnet "Mike Judge" øker interessen fort. 

 

Jeg likte den. Men nå er kanskje litt sær, men viser en side av country-musikken i USA som blir aldri nevnt, dysset ned, eller rett og slett oversett.

 

Mens folk klikka på tekstene til N.W.A. og hiphop-musikken så var det ingen som brydde seg, eller var negativ når det kom til en ganske populær country-artist som bokstavelig talt skøyt ned folk og var involvert i FBI-raid av MC-klubber. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...