Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er enig. Det blir forhåpentligvis overraskelser også, men skjønner ikke helt poenget med å vise så mye. De virker nesten litt usikre på seg selv, som at Batman og Superman osv. ikke er nok til å tiltrekke seg folk.

 

 

Tror nok det har mye med at folk ble mye mer gira på Civil War etter den traileren, enn de var på Batman v Superman. Så ville de overgå folk ved å lage den her traileren. Stor skivebom spør du meg. Skal fortsatt se filmen, men merker at hypen ble mindre etter den traileren.

 

Da har jeg sett traileren til Batmanfilmen. Nå slipper jeg å se Batmanflmen. Når kommer oppfølgeren?

Samme som jeg følte.

 

 

Synes det er sånn med "alle" trailere, ser nesten aldri trailere for filmer jeg er interessert i.

 

AtW

Lenke til kommentar

Må si Force Awakens ikke skuffet meg. 

 

Skal se den i kveld.

 

Likte John Boyega, Daisy Ridley og Oscar Issac stort. Kult at filmen var hovedsakelig om dem, og ikke en stor fan-service som forsøkte å pushe inn Leia, Han & Co inn i hver eneste scene.

 

BB-8 var den søteste droiden ever. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Æ huske han Lars va så opphængt i de derre Star Vås filman , spesiellt den der me de bjørnan.....vess æ ska lag en film om mitt liv så ska den hete "Oluf - flukten fra Jendor".

 

Mvh Oluf R.

Lenke til kommentar

Er som å se en generisk action trailer i Star Trek uniform. Likte dem forrige men det der var huff altså. Mulig dårlig klipping kombinert med forferdelig dårlig matchet musikk. Skal se den men forventningene gikk i kjelleren for å si det pent.

Traileren kan være misvisende, men så la jeg merke til at den er regissert av Justin Lin og da ble jeg 100% sikker på at det her blir en klisjéfylt film lignende Fast & Furious. All spenning forsvinner i slike filmer for uansett hvor mange stup personene flyger utfor eller kræsj de havner i så vet du at det går bra. Alle de "kule" scenene mister litt tyngde i slike filmer. 

 

Blir nok å se den uansett, men tvilsomt at jeg blir å betale for den på noe vis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...