Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

 

Traileren kan være misvisende, men så la jeg merke til at den er regissert av Justin Lin og da ble jeg 100% sikker på at det her blir en klisjéfylt film lignende Fast & Furious. All spenning forsvinner i slike filmer for uansett hvor mange stup personene flyger utfor eller kræsj de havner i så vet du at det går bra. Alle de "kule" scenene mister litt tyngde i slike filmer. 

 

Blir nok å se den uansett, men tvilsomt at jeg blir å betale for den på noe vis. 

 

 

Sant det. Som stor Star Trek fan så må jeg jo se den. Men førsteinntrykket utifra traileren og som du nevner med denne regissøren i setet. Så er jeg ikke bare veldig skuffet av traileren men voldsomt skeptisk nå... 

 

Tviler det blir en kino tur for min del også. Da må isåfall anmeldelsene over hele linja være overbevisende. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk da sett Star Wars i dag, lilte den godt, gode karakterer, god bruk av effekter og synes den hadde passe med tilknytning til de gamle filmene. Eneste var at jeg synes det gikk litt fort framover av og til, de kunne brukt litt mer tid her og der. Musikken var kanskje og litt anonym, ingen av de nye temaene festet seg (enda).

Endret av Buddy Dacote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*endelig* Star Wars i dag jeg også. Likte filmen veldig godt. Kunne gjerne vært 15 min lengre for å få noen scener til å sitte litt mer. Om noen vil prate, så er det bare å sende PM.  Ellers får dere stikke på Reddit eller noe. Mye diskusjoner der :p

Sånn generelt vil jeg si at de har klart å videreføre Star Wars inn i den moderne verdenen på en mye bedre måte enn Episode I, II og III var i nærheten av å klare. Tenker man på hvor mye som er galt med de gamle filmene så virker det som om TFA gjorde mye mer riktig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nils Georg : Desse Star Wars filmane var nok før min tid , den gang var det desse kovboi filmane med han derre Jon Vane. No fikk eg plutselig lyst på en sånn derre sandwich......

 

Borat : Jasgemasj , my name Borat.....the new SW movie Phantom Menace has just opened in Kasakhstan and breaking previous record of 80s Italian comedy named Cannibal Holocaust.....high five !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...