Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så også Star Wars i går (2D). Syns den var brilliant den innfridde absolutt. gav den 9 av 10 points på scalaen.

Har sett en eneste kinofilm i 3 D. Det var den med Robert Redford. Captain America(?). Det gav ikke mersmak. Men nå vet jeg ikke hva målestokk man skal vurdere den da.
Lurte på å kjøpe 3D tv også tidligere, men en kammerat som er inne på det fikk meg fra det.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mod Squad 2/6 , blodfattig actionfilm med Homeland-Danes , noen ungdommer som er liksompurk.

 

Emil og grisungen 5/6 , veldig underholdende , syns faren til Emil ligner litt på Hitler....knegg , knegg.

 

Man skal være bra grinebiter hvis man ikke drar på smilebandet av Emil imo.

Lenke til kommentar

Noen som har sett Macbeth og har noen formeninger rundt den? 

Vurderer å se den i kveld.

 

Jeg ble positivt overrasket over den. Den har noen minuser og er kanskje vel saktegående for de som er mer vandt med blockbustere hvor kampscener skal være kjempestore og "korte". Men likte Justin Kurzel-filmen Snowtown bedre enn Macbeth for å være ærlig. 

 

Elsket Fassbender og Cotillard i MacBeth. Er spent på hva de sammen med Justin Kurzel igjen kan gjøre med Assains Creed-filmen, for etter MacBeth ble jeg mer interessert i hva den filmen vil se ut og bli. Den har jo en solid cast, men kanskje litt vanskelig materiale for film og sånn en blockbuster.

Lenke til kommentar

The Renevant er visstnok basert på en sann historie. Hugh Glass var en virkelig person og det som skjedde skal være sant.

Denne filmen  Man in the Wilderness(1971) handler om samme historien bare navnet hans er gjort om der. Så den nå og det er en bra film det også med Richard Harris i hovedrollen(der kalles han Bass).
Det var rart å se hvor mye likt der var, men en del av handlingen var snudd opp ned på. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Deadly chase for justice 4/6 , Michael Chan vs japanere hvor Bolo spiller en av bad guys'ene (for *det* har vi jo ikke sett før.....) , Chan vil ha hevn da disse har drept hans makker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...