Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner andre seeres anmeldelser og det å kunne søke etter flere kategorier i søkefeltet.Jeg bruker også mye "lignende filmer".

 

Man blir fort vant til gode løsninger! Denne har alt av filmer, men mangler de små finessene som gjør Netflix så overlegen på brukervennlighet. 

Lenke til kommentar

 

Flere som har testet Smartflix? Jeg har testet det litt i kveld og det virker nesten for godt til å være sant. Alle Netflix-titler tilgjengelig i et program.

wow thx!

Var ikke klar over at noe slikt fantes.

Såg en film herfra i går. Reagerte litt på slutten når den hoppet rett ut av filmen før rulleteksten startet....

 

Trodde den skulle følge netflix. Bare lager vpn automatisk. Men her ser det nesten ut som de har klippet filen og sender den utenom flix....

Lenke til kommentar

Gladnyhet fra Artificial Eye: Ivan's Childhood, Andrei Rublev, The Mirrror, Solaris, Stalker, Nostalghia og The Sacrifice blir utgitt på Blu-ray i løpet av året, samt en en Tarkovskij-samleboks! Har lenge hatt lyst på et gjensyn av The Mirror så dette passer utmerket.

 

Ventet i årevis på dette. De andre blu-ray utgaven av de filmene er av variende kvalitet, så håper på nye transfers. De filmene fortjener best mulige utgaver
Lenke til kommentar

The Revenant og det er en av de beste filmene jeg har sett på lenge. Fikk ikke til å anmelde den, fordi det var lite å gripe fatt i (med positivt fortegn). Realistisk med andre ord. Man ble dratt med fra første stund. Det handler om pelsjægere i kamp med villdyr og indianner krigere.

 

kampem med grizzleybjørnen var helt utrolig.

 

 

Lenke til kommentar

Som en person født nær slutten av 70-tallet, så har jeg vokst opp med Star Wars, og hvordan jeg er i dag er vel et produkt av blant annet det. Jeg ble irritert og gretten etter den nye trilogien, men mest pga Jar Jar og de nye "Stormtroopers" de hadde med der (vet ikke hva de kaltes en gang, om noe annet). Har ventet med å se den nye filmen, rett og slett fordi magien med SW er noe borte for meg, men tenkte å rekke den før den forsvant fra kinolerretet..

 

Men, jeg er usikker mellom 3D og ikke.. I motsetning til mange her inne, så synes jeg 3D kan være ordentlig kult om det er gjort riktig, så lurte på noen anbefalinger angående dette. Om noen hadde sett begge versjoner, osv.. Anbefalinger fra dere som hater 3D trenger jeg ikke, jeg vet hvor dere står! :p hehe.. Men, om noen som har et mer balansert forhold til 3D kunne ha gitt en kommentar, hadde det vært flott! :)

 

Takker! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...