Imaginacíon Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden (endret) Nå begynner jeg å tro på at det går veien i VM. Vi kan nå toppen! Endret 41 minutter siden av Imaginacíon
Deechon Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Veldig stas. Helt sykt, egentlig. Vi skal til VM!
:utakt Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Knuser Italia på bortebane! Synd VM ikke begynner før til sommeren, dette laget er i kanonform. 1
ReaveЯ Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Blir rått å følge dette i VM 😁😁👍 for et lag!!
OddZen Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden GØØY! Grattis til alle som liker fotball🤩 1
Lemongrass Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Kan vi slutte å snakke om Marseille og begynne å snakke om Milano? 1
jjkoggan Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Jeg gikk på kampen når Norge spilte mot Mexico i USA på VM 1994. Jeg skal prøve å gjøre det i 2026! Gratulerer!
Vokteren Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Historisk morsomt. La oss suge på denne karamellen et par dager. Så er det bare å begynne med blanke ark igjen.
ronron25 Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden (endret) 😄 Delvis skrev (På 13.11.2025 den 22.41): Endret 18 minutter siden av ronron25
Tussi Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Fantastisk at Solbakken skulle klare dette, det unner jeg ham! 1
Sebbe Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Gleder meg til å se den offisielle Vm drakten som skal inn i samlingen 🥹 2
Neptun1 Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Marius Skjelbæk er et skår i gleden. (som vanlig) For noen hjernedøde intervjuer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå