Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet min Røde P i dag. 

 

Miss allignment på frunk og trunk, noen riper her og der, et par små steinsprut lignende merker, samt en list under bilen hang litt pga et klips var borte.

Ikke godt nok og vil si jeg er veldig skuffet over det stressa opplegget de kjører med utlevering.

Kan aldri tenke meg de har mer enn 15-20 min pr bil på klargjøring.

Tørr å vedde på at ingen får en bil uten noe form for skavanker i lakken.

 

Men ellers er jeg veldig fornøyd med bilen og den er 100% strøken innvendig.

 

De sa de skulle ordne detailing samt få fikset opp i justering av frunk og trunk, list osv på service center, så regner med de tar kontakt.

 

Han spurte om jeg hadde bestilt vinterhjul, "ja, 20" nokian piggfritt"  sier jeg.

Det hadde de ikke satt på og bilen sto på sommerhjul.

Det viste seg at de var tomme og jeg tok da bilen ut på sommerhjul, så håper været holder seg!

 

Kan ellers oppsummere:

 

*Bilen går bokstavelig talt som en kule og jeg har aldri opplevd lignende, sitter som støpt på veien.

*Anlegget spiller fletta av alt annet jeg har hørt i en bil.

*Skjermen er rask, responsiv og veldig innovativ, savner overhode ikke speedometer o.l i dash.

*Setene er er ekstremt gode å sitte i.

*Overrasket over den gode plassen

 

Føles virkelig ut som en bil fra fremtiden!



Tips:

Ikke har for høye forventninger til selve utleveringen, hele opplegget bærer preg av rush og regn med at lakken på bilen må få en skikkelig behandling.

Endret av KriZZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at opplevelsen ble dårlig! Som jeg har nevnt her tidligere har jeg allerede bestilt time hos detailer som jeg vet gjør en god jobb. Tesla har alltid levert slett arbeid på dette området, men tror det er enda verre nå i kaoset ja.

 

Godt å høre at resten leverer! Og Tesla ordner garantert opp, men det kan fort gå litt tid:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet ikke dette som en ren Tesla 3 tråd? Synes vi bør holde den til det. Nå er det i tillegg opprette en poll på starten her om x, y, s, og 3. Synes man burde opprette en ny tråd framfor å hijacke en eksisterende tråd og lage den om til hummer og kanari.

Jeg inkluderte Y, fordi det er en plattform som deles med hverandre, samt er veldig likt priset. Jeg syns disse bilene er relevante i samme tråd. Om du mener noe annet, så må du gjerne argumentere for dette

 

Videre, avstemning er bare en uhøytidelig avstemning for å se om folk kjøper Model 3/Y pga pris eller om det faktisk er den Teslaen de ventet på. Men man må jo ikke stemme eller bry seg om den i det heletatt, et alternativ er feks å ikke ha noen avstemning i det hele tatt

 

Ikke noe mer enn det i grunn :)

 

Jeg er åpen for forslag, det er bare å fyre løs folkens. Skal jeg fjerne Model Y herfra?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Du kan jo fortsette å skrive det her om du vil? Jeg ser ikke problemet, med å inkludere litt nyheter rundt Y også? Makan til sutring og syting, kaller meg «brødhue» i den andre tråden.

 

Kjenner jeg snart gir opp hele diskusjon.no - dette stedet har blitt så toxic at jeg snart melder meg ut

 

-.-

 

EDIT: fair enough. Jeg fjerner Y. Men kult om dere kan si ifra i på en litt mer konstruktiv måte

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo fortsette å skrive det her om du vil? Jeg ser ikke problemet, med å inkludere litt nyheter rundt Y også? Makan til sutring og syting, kaller meg «brødhue» i den andre tråden.

 

Kjenner jeg snart gir opp hele diskusjon.no - dette stedet har blitt så toxic at jeg snart melder meg ut

 

-.-

 

EDIT: fair enough. Jeg fjerner Y. Men kult om dere kan si ifra i på en litt mer konstruktiv måte

 

Hei beklager min formulering der. Det var ufint av meg. 

 

Grunnen til at jeg begynte å hisse meg opp unødig var at jeg på et par andre forum har opplevd at et tema man har en god diskusjon på endrer seg til å bli noe helt annet. 

 

Sorry, jeg legger meg flat, unnskyld!

Lenke til kommentar

...

Ang støydempningen kjøpte jeg kun for at det er latterlig billig, gjør det ingen forskjell og ser fælt ut river jeg den bare ut igjen :)

Prøvde å lytte etter vindsus og så lenge jeg bare har fartsvinden hører jeg fint lite men jeg fikk litt sideveis trekk i går og da kunne jeg høre det. Går fort vekk noen måneder mellom hver gang det blåser såpass her men det er kanskje mer vindfullt der du bor?

 

Besøkte en kamerat som kommer fra et vindhøl(trang dal vestpå) og der bet jeg meg merke i en nabo som hadde parkert campignvogna på en betongplatting med innstøpte solide øyebolter. Den forrige vogna hadde visst blitt totalskadet etter av vinden fikk tak på den og rullet den rundt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...