Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Arvgodset" guttungen kjører ble også testet på low settings.

I5 760(ja faktisk) AMD rx 570 og 8Gb ram kjørte en 1080P skjerm mellom 40-50 fps. Han syntes det var akseptabelt, men jeg synes det var litt for dårlig. Det spørs om GTX 1080 kortet blir sendt til han når de nye kommer. Da får vi se.

 

 

 

Satte sammen ny Pc til guttungen når Nizzen linket til en Cpu test. Beholdt skjermkortet, men erstattet resten med en ganske uptodate i5 8500 Cpu. Du verden for en forskjell. Nå ligger han på 90-110 fps i medium innstillinger. Hadde en liten forestilling om at behovet for stadig nye Cpuer til spilling var bortimot bortkastet, men der tok jeg grundig feil. Det var steinalder system tidligere, men likevel var forskjellen mye større en jeg hadde drømt om.

Lenke til kommentar

Takk.

Dette er ikke en offisiell side men en slags samleside for flere spill?

 

Ser playtime er på 3h 33m 55s, dette tror jeg stemmer godt, men fytti hvor dårlig 10 timers greiene til origin er, en scam! Jeg fikk beskjed om at jeg har brukt opp mine 10 timer, har spilt halvannen time ekstra på enspillerdelen men LANGT fra 10 timer til sammen.

Har heller ikke latt spillet stå på for så å gå afk. Hvordan regner origin play time?

Lenke til kommentar

Satte sammen ny Pc til guttungen når Nizzen linket til en Cpu test. Beholdt skjermkortet, men erstattet resten med en ganske uptodate i5 8500 Cpu. Du verden for en forskjell. Nå ligger han på 90-110 fps i medium innstillinger. Hadde en liten forestilling om at behovet for stadig nye Cpuer til spilling var bortimot bortkastet, men der tok jeg grundig feil. Det var steinalder system tidligere, men likevel var forskjellen mye større en jeg hadde drømt om.

??

Lenke til kommentar

Takk.

Dette er ikke en offisiell side men en slags samleside for flere spill?

 

Ser playtime er på 3h 33m 55s, dette tror jeg stemmer godt, men fytti hvor dårlig 10 timers greiene til origin er, en scam! Jeg fikk beskjed om at jeg har brukt opp mine 10 timer, har spilt halvannen time ekstra på enspillerdelen men LANGT fra 10 timer til sammen.

Har heller ikke latt spillet stå på for så å gå afk. Hvordan regner origin play time?

trur tiden på slike stats sider er tid på servere i spill, men origin regner tid spillet kjører på pcen. Ville ikke overrasket meg om origin sin timer fusker heller. ville ikke vært første gangen :p

Lenke til kommentar

Vet akkurat hva du tenker på. Klart jeg kan ha det morro med BFV, flott grafikk, flott lyd og knall å plaffe ned motstandere. Men fortsatt så klarer jeg ikke å la være å tenke 13 år tilbake da vi hadde dette:

 

 

Her kunne man bruke fly/heli til transport og droppe squaden din over viktige punkter. Det er jo helt fraværende i BF serien nå siden alt spawner i luften. I tillegg hadde vi enorme kart så du fikk ikke dogfight etter 2 sekund du spawner. Du kunne fly lenge før du hele tatt så et annet fly. Dette er 13år tilbake folkens.....13år...... tretten år :p Med tanke på hvor mye ting utvikler seg innen data så er det ufattelig at vi sitter her 13år etter og har dårligere spill. wtf happened

 

De som markedsfører og selger spill har mer å si enn de som lager dem nå enn for 13 år siden. Det er klisjè, I know, men det er sant. Det er stort sett sånn det går med alt som blir populært.

Lenke til kommentar

Vet ikke om fly er OP eller ei men skjer ekstremt ofte her at man har en pilot som går 60-70 kills runder. Får håpe man trenger og være mer enn bare habil for og klare det :p

Det foregår en heftig diskusjon om det nå, jeg opplever det samme. De tåler vanvittig mye, rear-gunner har høyere dps enn de 8 originale 7.7mm til Spit og de har en sjuk splash damage. Legg til at jagerflyene underpresterer og situasjonen er komplett.

 

Spillet er ganske nytt ennå, så jeg vil tro det blir mye endringer fremover.

Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar

Etter å ha blitt bombet i det jeg er på tur ut av spawn, så velger jeg å vente på at jeg kan spawne inn i AA for å ta hevn. 

Pumper ut et magasin med rødfis å får hitmarker på omtrent alle skudd 70 damage totalt. Sitter der å venter til bomberen kommer for en re-run. Pumper igjen ut alle skudd mot bomberen som er på tur rett mot meg. 70 damage igjen, før jeg får en atombombe på meg som sprenger hele AAen og meg til himmels. Alt+F4 også satt jeg meg foran TVen resten av kvelden :p

Endret av TheKims
  • Liker 5
Lenke til kommentar

3D headphones lydmodusen er helt rå! Anbefaler alle som spiller med hodetelefoner å skru på den!

 

Fikk endelig spilt litt ordentlig i går. Blir til tider blåst av banen av spillet, det er øyeblikk man kun får i Battlefield. WW2-følelsen kommer også stadig oftere. For eksempel når squaden pluss et par til kryper gjennom åkeren på Arras opp en slak bakke mot to intetanende tyske stridsvogner og tar den ut med hver vår at-rakett. Ah, deilig. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

3D headphones lydmodusen er helt rå! Anbefaler alle som spiller med hodetelefoner å skru på den!

 

Fikk endelig spilt litt ordentlig i går. Blir til tider blåst av banen av spillet, det er øyeblikk man kun får i Battlefield. WW2-følelsen kommer også stadig oftere. For eksempel når squaden pluss et par til kryper gjennom åkeren på Arras opp en slak bakke mot to intetanende tyske stridsvogner og tar den ut med hver vår at-rakett. Ah, deilig.

 

Til tider er ganske rått. Husker den 8 nov. Alle på serveren jublet i chatten, "shit, what a game" " this is amazing" "wow best Battlefield" "Arras is such a great map and stunning beaty"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...