Gå til innhold

Nizzen

Medlemmer
  • Innlegg

    35 594
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    9

Nizzen vant dagen sist 11. oktober 2018

Nizzen hadde mest likt innhold!

3 følgere

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

93 617 profilvisninger

Nizzen sine prestasjoner

14,7k

Nettsamfunnsomdømme

24

Hjelpsomme svar

  1. Ikkje hørt noe lyd etter som du har. Lyden fra dem er rett og slett deilig. Ikkje uendelig "sound stage" men rett og slett behgaglig lyd å høre på. Bassen er det jeg liker best med dem sammen med at det ikkje er for skarp diskant.
  2. Det står at de koster nærmere 10k når de ble lansert 😂 Mine "headband" har råtna bort. Rett og slett smuldra bort. Konge hodetelefoner. Skulke ønske jeg fikk tak i nytt "headband" Kjøpte mine for 3500kr i 2016 😅
  3. Mitt kitt koster over 20k nå, og kjøpte det for 4k 😅 G.skill 6000cl26 2x32GB 1.4v
  4. Ikkje mange 5090 kort på lager på komplett.no nå nei. De fleste er satt til pc produksjon.
  5. Ja det er seigt! Digger fortsatt at jeg fikk et 5090 Suprim til 24990kr fra Elkjøp på helgetilbud. Skulle ha kjøpt alle 10 kort som var tilgjengelig 😅
  6. Regel #1 Alltid kjøp toppkort dag 1 Prismessig har dette lønnt seg i sikkert 15 år
  7. Ser ut som prisene har steget litt de siste dagene også. Her er Astral 5090 historikk:
  8. Du må ha testet temu hodetelefoner om du blir svett i ørene....
  9. Tja, ofte er kjølinga god nok i forhold til pris. Inni et kabinett er det også stille nok. Noen liker dog å betale 3000kr ekstra for bedre kjøling. Dog dette er desidert mest ytelse for penga. Lukket headsett, så driter man i bråk 😆
  10. Komplett har satt av 9800x3d til pc produksjon, mens den nye 9850x3d blir solgt løst i stedet. Tror du har postet litt feil, fordi dette er Threadripper tråden 😅
  11. Cod allokerer det man har av vram. Det betyr ikke at det krever så mye. Som vi har sagt før, så er fps ofte så dårlig ved ekstremt mye vram bruk, at i 99.99% av tilfellene så er gpuen flaskehals. Skulle gjerne sett 16GB vram bruk og 200fps. Tipper Star Citizen 3840x1600 max grafikk på alt = 14.5-15GB VRAM (5080), gir ca 35-45 fps . 😆 Mulig jeg tar feil
  12. Er en grunn for at jeg bruker x299 med 7980xe enda. Funker fint med 5090 kort på
  13. 100% enig
×
×
  • Opprett ny...