Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg tar en pause fra spillet til insta death er fikset, virker helt sykt som det er nå. LMG verstingene her, helt sykt urealistiske våpen. Folk som dreper deg fra 200 meter liggende og det så fort at man knapt får tid og reagere. Sånt synes jeg ikke er greit i det heletatt, ser flere og flere som "misbruker" dette. Har jo alltid folk i spillet med nisselue som mener dette er greit, for min del er det totalt ødeleggende for opplevelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror jeg tar en pause fra spillet til insta death er fikset, virker helt sykt som det er nå. LMG verstingene her, helt sykt urealistiske våpen. Folk som dreper deg fra 200 meter liggende og det så fort at man knapt får tid og reagere. Sånt synes jeg ikke er greit i det heletatt, ser flere og flere som "misbruker" dette. Har jo alltid folk i spillet med nisselue som mener dette er greit, for min del er det totalt ødeleggende for opplevelsen.

Tror mye av greia spesielt med LMG er at du faktisk kan kontrollere rekyllen nå, i motsetning til at skuddene havner langt utenfor der siktet ditt faktisk peker. 

Men mye mulig de må se på andre ting som, generell skade, effektiv skade over x lengde osv. 

Lenke til kommentar

Langt nok avstand til at en SMG med lite controll skal slite litt i fullspray kanskje? 

 

Ang LMG så begynner det bli ganske mange som ligger i prone på helt lotto steder og dreper deg insta. Det er absolutt et irritasjonsmoment med ikke i nærheten av gamebreaking foreløpig imo. Satser på at Dice tar tak i det med patchen 04.12 :) 

Lenke til kommentar

Langt nok avstand til at en SMG med lite controll skal slite litt i fullspray kanskje? 

 

Ang LMG så begynner det bli ganske mange som ligger i prone på helt lotto steder og dreper deg insta. Det er absolutt et irritasjonsmoment med ikke i nærheten av gamebreaking foreløpig imo. Satser på at Dice tar tak i det med patchen 04.12 :)

 

jo men westie tap fire jo her, så man ser jo reticulen ikke beveger seg så mye som den gjør på full auto...

Synd sympthic ikke har bf5 stats enda.

Lenke til kommentar

Langt nok avstand til at en SMG med lite controll skal slite litt i fullspray kanskje?

 

Ang LMG så begynner det bli ganske mange som ligger i prone på helt lotto steder og dreper deg insta. Det er absolutt et irritasjonsmoment med ikke i nærheten av gamebreaking foreløpig imo. Satser på at Dice tar tak i det med patchen 04.12 :)

Hadde en match på Narvik i går der folk lå over alt og bare spammet skudd, uansett hvor man sprang så ble man skutt på. Sykeste var når de ligger i prone oppe ved A og skyter som en laser ned på flagget F (det ved vannet) i en rett linje. Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Hadde en match på Narvik i går der folk lå over alt og bare spammet skudd, uansett hvor man sprang så ble man skutt på. Sykeste var når de ligger i prone oppe ved A og skyter som en laser ned på flagget F (det ved vannet) i en rett linje.

 

Hjelper jo heller ikke at man kan blir spotta gjennom smoke.

Lenke til kommentar

TTD er en ting, men jeg sliter til tider noe helt jævlig å se fienden. Aldri har jeg rett og slett stått eller lagt meg ned rett med fiende så ofte som jeg gjør her :p

Slet med samme i begynnelsen men har blitt litt bedre nå. Sliter enda litt på Devastation når folk har grå camo da de går i ett med kartet.

Er jo likt for alle så da er det jo greit :)

Lenke til kommentar

Nå som jeg endelig har funnet ut roten til alt ondt og forhåpentligvis eliminert det så er det vel på tide å unnskylde all surving. 

Problemet var ikke bare at innstillinger ikke ble lagret mellom hver innlogging, men tror du ikke det endret seg mellom hver runde også. Forsyne meg klarte spillet å lage en ny brukerkonto i Win10 (selvfølgelig med en ø) i tillegg så jeg gikk mer enn grundig til verks i går kveld, fjernet _tmp, endret brukerkontonavnet det hadde laget, slo av all skylagring og da var den noe kjedsommelige introen over, spillfiler var lagret og jeg trengte ikke bruke 2 minutter hver runde for å rette opp. Når FOV endres drastisk, vertical synk blir slått på og en del annet er det ikke rart man ikke treffer der man forventer.

Og så latterlig enkelt det var å få brukt SLI så er det nesten på grensen til å være lov å slenge ut en konspirasjonsteori om at nvidia og Dice har rotta seg sammen om å pushe 20** kort

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå som jeg endelig har funnet ut roten til alt ondt og forhåpentligvis eliminert det så er det vel på tide å unnskylde all surving. 

 

Problemet var ikke bare at innstillinger ikke ble lagret mellom hver innlogging, men tror du ikke det endret seg mellom hver runde også. Forsyne meg klarte spillet å lage en ny brukerkonto i Win10 (selvfølgelig med en ø) i tillegg så jeg gikk mer enn grundig til verks i går kveld, fjernet _tmp, endret brukerkontonavnet det hadde laget, slo av all skylagring og da var den noe kjedsommelige introen over, spillfiler var lagret og jeg trengte ikke bruke 2 minutter hver runde for å rette opp. Når FOV endres drastisk, vertical synk blir slått på og en del annet er det ikke rart man ikke treffer der man forventer.

 

Og så latterlig enkelt det var å få brukt SLI så er det nesten på grensen til å være lov å slenge ut en konspirasjonsteori om at nvidia og Dice har rotta seg sammen om å pushe 20** kort

 

Hvilke kort kjører du sli med?

 

Funker helt topp med sli hos meg. Både 1080ti sli og 2080ti sli var bra.

 

2080ti sli er helt konge virker det som grunnet nvlink. 200+fps er jo helt latterlig med 3440x1440 Ultra.

Lenke til kommentar

Hvilke kort kjører du sli med?

 

Funker helt topp med sli hos meg. Både 1080ti sli og 2080ti sli var bra.

 

2080ti sli er helt konge virker det som grunnet nvlink. 200+fps er jo helt latterlig med 3440x1440 Ultra.

1080Ti, og nå har vel ikke dette spillet fungert "bra" før denne uken etter reinstallasjon og alt annet rallemikk. Helt optimalt er fortsatt ikke instillingene i straten, men å skru av 4 ting samt en bryter til får være som en opptur. Ellers spiller jeg kun på Low settings (når jeg selv får bestemme) og da er det fint lite problemer selv med bare 1 kort egentlig, men hvorfor ikke utnytte begge :-)

 

Når det gjelder spillet eller så må de bli kvitt det sporlyset på kulene, nå står jo sniperene og camper kun for å se etter dette lyset. Så må det på plass en skikkelig supression, det blir alt for dumt når du tømmer et magasin mot en, og han bare vipper opp snabelen og sender ivei et perfekt headshot (og du verden så gode sniperene må ha blitt....det er jo ikke annet enn pling og hatten av) Før måtte man i det minste bli spotta før det kom et skudd i mot, nå er det nær umulig å ta ut en sniper på litt avstand med LMG. Savner forøvrig mortar til å terge campere med. Dog er det heller ikke hver dag man kan plukke 6 snipere på rappen med field gun (eller hva det nå heter) stående i basen på A siden på Rotterdam

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er ikke dette ment bare til deg Beffa1, men ser stadig det går igjen at folk irriterer seg sånn over snipere, jeg trur garantert snipere er det som dreper meg minst. Selv på Aerodrome hvor jeg veldig gjerne er å løper ute i det åpne fremfor clusterfuck på C.

 

Hvordan blir dere snipa i hode hele tiden? står dere mye stille? ligger dere i prone med mg? Det føles ytterst skjeldent jeg blir one shotta av sniper hvert fall. Hadde vært spennende og se stats på dette :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvilke kort kjører du sli med?

 

Funker helt topp med sli hos meg. Både 1080ti sli og 2080ti sli var bra.

 

2080ti sli er helt konge virker det som grunnet nvlink. 200+fps er jo helt latterlig med 3440x1440 Ultra.

 

Merkelig. 

 

Kompisen min får ikke SLI med 1070 til å funke.. Og profilen som ble linka til for en stund siden er den han har prøvd.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...