Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde squadleaderene spawned inn flere tanks i stedenfor "V2" rocket, så hadde det vært mere tanks på banen :D

De er ganske kjipe de tanksene da :p

 

Den grønne tanksen har en vogn som spretter og slenger deg rundt.

Den grå tanksen har ikke et roterende tårn, så du må bevege hele tanksen for å sikte inn. Du vet hvor shaky ting blir da.

Lenke til kommentar

Når pleier game moden "Gun master" å komme?

Og hvor lang tid tar det før det kommer private servere som kun kjører f.eks. deathmatch?

Spørs om vi får Gun Master tilbake igjen. Den moden har ikke vært i de 2 siste spillene såvidt jeg vet.

Er det ikke allerede offisielle TDM servere? 

 

De er ganske kjipe de tanksene da :p

 

Den grønne tanksen har en vogn som spretter og slenger deg rundt.

Den grå tanksen har ikke et roterende tårn, så du må bevege hele tanksen for å sikte inn. Du vet hvor shaky ting blir da.

De stakkars tanksene fikk seg en skikkelig nerf i BFV. De kunne gjerne ha doblet hvor mye skade de tåler uten at det hadde gjort meg noe. I tidligere BF spill så sprang man som en tulling når man så en tanks, mens nå springer man mot dem uten frykt :p

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Spørs om vi får Gun Master tilbake igjen. Den moden har ikke vært i de 2 siste spillene såvidt jeg vet.

Er det ikke allerede offisielle TDM servere? 

Gun master var på BF 4 ihvertfall, spilt det endel.

Når jeg søker opp deathmatch server så får jeg offisielle servere, men det blir en annen game mode neste runde... :S

Lenke til kommentar

Hmm burde kanskje økt dynamitt damage mot tank og senket panzerfaust litt? Hadde gjort det enklere for tankene å overleve panzerfaust regn. Men samtidig rewarda assaults som klarte snike seg inntill tanken.

 

Gun master var på BF 4 ihvertfall, spilt det endel.

Når jeg søker opp deathmatch server så får jeg offisielle servere, men det blir en annen game mode neste runde... :S

Trur de endret på det i går? Når man går inn på infantry modes nå kan man velge å stelle seg i kø til spesifikk game mode. Mulig TDM er blitt fjernet da. Kan ikke huske at jeg så den i går.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Trur de endret på det i går? Når man går inn på infantry modes nå kan man velge å stelle seg i kø til spesifikk game mode. Mulig TDM er blitt fjernet da. Kan ikke huske at jeg så den i går.

Ok, så man må stå i den quen for å joine slike servere, jeg valgte filter som jeg har gjort i BF4 og så gått inn på en TDM server, men man må altså stå i en que... Burde vært mulig å velge filter, og så kunne se om den kjører "Only TDM" f.eks.

Lenke til kommentar

Når vi gikk inn på frontlines i går så fikk vi kun frontlines på alle maps. vi kom ikke inn i den infantry lista som bytter mellom moduser.  Stort mer enn det vet jeg ikke :p

Er ikke det meningen at du kun skal få Frontlines da? Søker Conquest å får opp Hamad, å da er det plutselig Conquest Assault. Beste gamemoden jeg noen gang har spilt. Enten baseraper man, eller så blir man baseraped. Utrolig gøy så den gamemoden fortjerner 10/10 :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ikke det meningen at du kun skal få Frontlines da? Søker Conquest å får opp Hamad, å da er det plutselig Conquest Assault. Beste gamemoden jeg noen gang har spilt. Enten baseraper man, eller så blir man baseraped. Utrolig gøy så den gamemoden fortjerner 10/10 :p

Eneste taktikken er å bruke fly til transport til pointene lengst bort, og håpe motstanderen sender nok folk tilbake til at man greier å ta de første punktene. 

Lenke til kommentar

Er ikke det meningen at du kun skal få Frontlines da? Søker Conquest å får opp Hamad, å da er det plutselig Conquest Assault. Beste gamemoden jeg noen gang har spilt. Enten baseraper man, eller så blir man baseraped. Utrolig gøy så den gamemoden fortjerner 10/10 :p

jojo, er meningen. men inntill i går så var eneste måten å få frontlines å stikke i server browser og finne server og da  bytta den gjerne til annen gamemode når runda var ferdig. 

 

Det var liksom enten Conquest eller infantry(som spilte tdm, domi og frontlines)

Lenke til kommentar

Eneste taktikken er å bruke fly til transport til pointene lengst bort, og håpe motstanderen sender nok folk tilbake til at man greier å ta de første punktene. 

Alt+F4 fungerer også :p

 

Hvor får man tak i det billigst per nå?

Tenkte å prøve, men spiller ikke så mye lenger så vet ikke om jeg gidder å kline til med "full pakke" denne gangen...

For 30kr kan du spille 10 timer med Origin Access

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Egentlig helt merkelig, nå spiller jeg aldri noe annet enn vanlig conquest. Conquest assault er vel vilt kaos hele tiden og null taktikk involvert?

Conquest Assault ligger inne i den vanlige Conquest rotasjon, men det er vel enn så lenge kun på det ene kartet . 

Lenke til kommentar

kobla ikke hva conquest assault var med det første jeg nå :p

 

Har opplevd ei hel runde med rape engang og da var jeg på vinnerlaget. Ellers er det jo bare ta jeep/fly/apc hva som helst til E,F,G så oppfører runden seg som vanlig conquest etter et par minutter. 

Fly kan fungere ja, men alt annet er bare å glemme. Å komme med tanks mot 3 andre tanks, ja da må du være god. Conquest Assault burde ikke være en gamemode engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...