Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Glad du ikke styrer dette spillet :) Medic sine våpen er altfor dårlig og kun close range. LMG og spesielt KE7 er nå totalt OP akkurat nå. Du kan umulig spille samme spill som meg når du sier LMG er dritt og Medic er som det skal være, men jo man møter jo på sånne in game også som skal være uenig for og være uenig.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad du ikke styrer dette spillet :) Medic sine våpen er altfor dårlig og kun close range. LMG og spesielt KE7 er nå totalt OP akkurat nå. Du kan umulig spille samme spill som meg når du sier LMG er dritt og Medic er som det skal være, men jo man møter jo på sånne in game også som skal være uenig for og være uenig.

Det kalles trolling. Det er faktisk sånn at effektiviteten til de forskjellige klassene kan måles, og beffa sine meninger er personlige (?).

 

Det blir litt balansering fremover heldigvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de endrer Hamada til vanlig conquest etterhvert. Har ikke noe mot conquest assault generelt, men tror vanlig vil være mye bedre på det mapet - som fungerer skikkelig bra i breakthrough.

Håper de fjerner Conquest Assault helt. Vanskelig gamemode å balansere også er det jo bare en vri på vanlig Conquest.

Lenke til kommentar

like greit å bare ha vanlig conquest. Bryr meg ikke så veldig selv, men er jo en lett fiks for å tilfredsstille en del folk :p

 

Jeg har ikke i noe imot de. Wake Island, Operation Market Garden, Tobruk og Omaha Beach var gode kart. Omaha Beach var veldig ubalansert,men fortsatt et populært kart. Utrolig vanskelig å slå tyskerne der.

Lenke til kommentar

Synes iallefall dette er klart det verste BF og spille alene, ingen revive eller hiver uten ammo. Enda mindre medics og revive tar for lang tid til at folk gidder. På det verste er jeg eneste Medic på HELE laget (32). Håper ting blir litt bedre med denne buffen av SMG som kommer så får man kanskje litt flere medics.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes iallefall dette er klart det verste BF og spille alene, ingen revive eller hiver uten ammo. Enda mindre medics og revive tar for lang tid til at folk gidder. På det verste er jeg eneste Medic på HELE laget (32). Håper ting blir litt bedre med denne buffen av SMG som kommer så får man kanskje litt flere medics.

Det er bra! Er tross alt et teambasert spill :)

Lenke til kommentar

Synes iallefall dette er klart det verste BF og spille alene, ingen revive eller hiver uten ammo. Enda mindre medics og revive tar for lang tid til at folk gidder. På det verste er jeg eneste Medic på HELE laget (32). Håper ting blir litt bedre med denne buffen av SMG som kommer så får man kanskje litt flere medics.

 

Når man er eneste medic står man i en posisjon til å tjene noe helsike med poeng. Sjeldent man plasserer utenfor topp 5 om man kjører full medic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...