Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut hvorfor settings og progress resatte seg for hver gang jeg startet spillet.

Gå inn i Dokumenter > Battlefield V > endre PROSAVE.tmp til kun PROSAVE. Da funker det. :)

Mulig man må gjøre det for hver gang man spiller, det har jeg ikke testet enda.

Trikset det hjalp i betaen for min del, men ikke denne gangen. Det som dermed hjalp var denne her:

 

https://play4.uk/battlefield-v-settings-not-saving-fix-609-game-news-609

Lenke til kommentar

Hei. Er det flere av dere som opplever at bildet dirrer litt på PC? Det er ikke mye, mere mikroskopisk, men hvis jeg ikke rører karakteren og stirrer på et punkt så dirrer det, plager meg ikke nevneverdig når jeg løper rundt men det ødelegger litt av opplevelsen.

Har prøvd på high og ultra setings, har 130 fps på high og rundt 90 på ultra og det er ingen forskjell på problemet. Kjører 1080ti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mine observasjoner til nå er at scout kittet er ubrukelig (flares, et stk uten radius) og alle håndpistolene må buffes samt for lav draw speed.

Eks 1, skyter en med bolt rifle, men har ikke kjangs å bytte våpen før han smelter meg.

Eks 2: har droppen på en med smg, men jeg har lav hp. Han vil brenne meg ned lett som bare det.

Finnes trait på riflene for raskere draw speed av håndpistolene. 

 

Eksempel 2, ja, da må du headshotte (sweet-spot mekanikken er vel fjernet i BFV?), om ikke har du ikke noe i den fighten å gjør . 

Lenke til kommentar

. Eksempel 2, ja, da må du headshotte (sweet-spot mekanikken er vel fjernet i BFV?), om ikke har du ikke noe i den fighten å gjør . 

Har ingenting med å headshotte å gjør. Dette gjelder alle klasser..

 

Men om med-packen som alle starter med blir fjernet så skal jeg slutte å syte ;)

Det er bare så utrolig dust!

Lenke til kommentar

Jeg ser våpen nå har en progressjon. Betyr dette at jeg må bruke våpnet for å bli bedre med det? For eksempel får Medic en Ruby-pistol på rank 3 eller 4. Hvis jeg vil customize den, må jeg bruke den i kamp, eller holder det at jeg har den med meg? Saken er at jeg er den mest udugelige idioten i landet i sånne spill, og gidder ikke engang prøve å sloss mot andre folk. I stedet har jeg spesialisert meg som Medic, og satser utelukkende på å spille support og vekke opp andre som har blitt skutt. Jeg stortrives med det, overlever stort sett lenge, kommer et stykke opp på scoreboard, og føler jeg gjør en stor nytte for meg. Problemet er at jo at jeg lett kan spille i en halvtime uten å skyte ett eneste skudd. Er jo liten vits for meg å dra frem pistolen og bli drept gang på gang, når jeg i stedet kan vekke opp folk som kan dette med å sloss. Da vinner begge to. Han slipper en tung respawn og en ekstra Death på scoreboard, og jeg føler at jeg gjør noe nyttig. :) Dette kan bli svært viktig i mars, når vi får Battle Royale uten noen form for respawn. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Du kan ikke customize pistoler, hvertfall ikke enda. Riflene kan du customize, men tror du må få kills med de uten at jeg er 100% sikker. Har aldri spilt Battlefield uten å få noen kills :p

 

Du har ikke prøvd en annen klasse da? Medic våpnene er egentlig ganske dårlige i forhold til resten av klassene. Support og KE7 er veldig noob friendly. Den har nesten ikke recoil og skyter ganske kjapt. Får ganske mye poeng når du deler ammo også :)

Lenke til kommentar

Takker. :) Husker ikke navnet på de andre våpnene, så nevnte Ruby fordi det er lett å huske. :p Men poenget er uansett det samme. Å få kills kan bli rimelig vanskelig. Har bare prøvd assault og medic her, men har spilt denne typen spill helt siden Quake 3 Arena og Unreal Tournament 1. Jeg har med andre ord ganske lang erfaring av å være elendig. :p Det er nettopp derfor jeg valgte Medic. Da gjør det ikke noe at jeg er elendig til å skyte folk, fordi jeg ikke trenger å skyte noen. :) Men skal prøve de to andre klassene også, så får vi se.

Lenke til kommentar

To kjappe spørsmål før jeg eventuelt kjøper.

 

1. Er det slik at det holder å kjøpe standard utagaven om man ikke er interessert i kosmetisk ting?

 

2. Har spilt meget mye BF4. BF1 ble kjøpt leeenge før lansering, og der har jeg bare litt over 30 timer, mye pga. jeg ikke likte hvordan det var å skyte i BF1. Hvordan BF5? Hvem av de spillene ligner det mest på med tanke på skyting?

 

Håper noen tar seg tid til å svare

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noe netcode issues med spillet, virker som jeg dauer av ett enkelt skudd fra blant sten iblant.

Stort problem og mye whine på det inne på BF-forumet. Men følte det var MYE bedre å spille i går kveld og i dag tidlig. Tidligere i går var det faktisk helt krise. Umulig å få noe kontinuitet i spillet når man ikke rekker å respondere på innkommende ild.

Lenke til kommentar

To kjappe spørsmål før jeg eventuelt kjøper.

 

1. Er det slik at det holder å kjøpe standard utagaven om man ikke er interessert i kosmetisk ting?

 

2. Har spilt meget mye BF4. BF1 ble kjøpt leeenge før lansering, og der har jeg bare litt over 30 timer, mye pga. jeg ikke likte hvordan det var å skyte i BF1. Hvordan BF5? Hvem av de spillene ligner det mest på med tanke på skyting?

 

Håper noen tar seg tid til å svare

Det eneste du får med Deluxe er noe kosmetiske ting, så holder med standard utgave visst du ikke bryr deg om sånt.

Jeg synes ikke skytingen ligner på noen av de spillene. Skal jeg sammenligne det med tidligere Battlefield spill så må det bli Bad Company 2 kanskje.

Lenke til kommentar

To kjappe spørsmål før jeg eventuelt kjøper.

 

1. Er det slik at det holder å kjøpe standard utagaven om man ikke er interessert i kosmetisk ting?

 

2. Har spilt meget mye BF4. BF1 ble kjøpt leeenge før lansering, og der har jeg bare litt over 30 timer, mye pga. jeg ikke likte hvordan det var å skyte i BF1. Hvordan BF5? Hvem av de spillene ligner det mest på med tanke på skyting?

 

Håper noen tar seg tid til å svare

 

1. Ja

 

2. BFV ligner mest på skytingen til BF1 og er som en videreutvikling av skyting til BF1.

Hvis du har spilt mest BF4 og liker det så tror jeg du blir skuffa over BFV selvom mange her vil mene motsatt, atmosfæren er litt sjelløs og er ikke på langt nærme like mye kjøretøy og moro du kan ha der. 

Nå har de fleste Battlefield spell vært litt nedtur etter 4ern mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...