Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke dette ment bare til deg Beffa1, men ser stadig det går igjen at folk irriterer seg sånn over snipere, jeg trur garantert snipere er det som dreper meg minst. Selv på Aerodrome hvor jeg veldig gjerne er å løper ute i det åpne fremfor clusterfuck på C.

 

Hvordan blir dere snipa i hode hele tiden? står dere mye stille? ligger dere i prone med mg? Det føles ytterst skjeldent jeg blir one shotta av sniper hvert fall. Hadde vært spennende og se stats på dette :p

Er nok ikke snipere som dreper meg mest, men føler det må være ett eller annet med den klassen, da det alltid er headshot, og for all del aldri en eneste miss. Har selv prøvd og for all del det har vært ett og annet lykkeskudd fra min side, men føler jeg bommer mer enn jeg treffer og er noenlunde habil med sniperbøsja (ifølge meg selv  :yes: ). Skal ikke påstå at alle bedriver juks, men at absolutt alle som plukker opp en sniper (samme hvilken) og sender skudd mot meg på en eller annen magisk måte får kula til å treffe midt i planeten om jeg står still, løper eller bedriver andre usømmelige aktiviteter. Mulig Dice har laget nøtta mi kingsize eller noe, men jeg føler det er i overkant mange som med denne treffsikkerheten ville gått Bob Lee Swagger i næringa. Forøvrig er jeg alltid support, og de våpna gir jo opp posisjonen din i løpet av 3 skudd, så som tidligere nevnt, fjern det hersens sporlyset....det skal da jaggu kreve litt å kunne oppdage fienden. Nå er det bare å vente til vi tenner julegrana med stjerna i toppen. Sporlys og autospawn vekk da skal jeg klare å tilpasse meg resten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Til og med jeg kan spille med sniper her, men har jo aldri tolmodiget til å ligge å pule grusen. Så gidder aldri å spille klassen :wee:

 

Hmm.. Synes det å ligge når man kan sitte på kne/stå er unødvendig. Du blir mindre mobil og blir kjappere truffet i trynet av skudd fra fiendtlige snipers. 

Lenke til kommentar

Alltid headshot eller instakill fra sniper klassen ja. Må være ekstra store hit-boxer i dette spillet :p Til og med jeg kan spille med sniper her, men har jo aldri tolmodiget til å ligge å pule grusen. Så gidder aldri å spille klassen :wee:

Nå er vel support klassen mer tilrettelagt for gruspuling med disse nye MG våpnene, der man enten må skyte fra hofta eller bedrive gruspuling med bipod. Det er rett og slett bare å rulle frem campingvogna og legge seg til rette, nei takke metg til våpen og klasser som oppmuntrer til litt fremdrift på apostlene. Snipere som nå bare står og henger i utkanten og venter på sporlys, vel disse har Dice lagt opp til selv. Spiller jeg sniper så er det for å stå litt i bakgrunnen når de andre klassene pusher, før jeg tusler etter. Mortar var jo himmelsk å plukke de som hadde satt opp bord stoler og gjort klart for en skikkelig sniper piknic i det grønne med. En trippel på en slik piknic fikk det til å kile helt ned der sola aldri skinner

Lenke til kommentar

Hva har folk i score per min? Jeg selv har 501, føler selv jeg spiller veldig aggressivt. Står aldri i ro.

 

Ser mer og mer ulempen ved dette nye revive systemet. Er Knapt folk som spiller Medic for øyeblikket. Tre siste matchene i kveld var det 2-3 stk på hver lag som var Medic. Problemet er jo at folk bare revive sine egne venner i Squad. Hvorfor velge Medic som i tillegg har svært lite dybde i klassen og bare SMG. Spiller bare medic selv og ofrer liv og helse for of revive folk men blir knapt revivet en eneste gang i løpet av en match. Medic klassen er liksom ikke vits og bruke nå, jævla synd...

Lenke til kommentar

Hva har folk i score per min? Jeg selv har 501, føler selv jeg spiller veldig aggressivt. Står aldri i ro.

 

Ser mer og mer ulempen ved dette nye revive systemet. Er Knapt folk som spiller Medic for øyeblikket. Tre siste matchene i kveld var det 2-3 stk på hver lag som var Medic. Problemet er jo at folk bare revive sine egne venner i Squad. Hvorfor velge Medic som i tillegg har svært lite dybde i klassen og bare SMG. Spiller bare medic selv og ofrer liv og helse for of revive folk men blir knapt revivet en eneste gang i løpet av en match. Medic klassen er liksom ikke vits og bruke nå, jævla synd...

562.83 spm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sneak peak på patch notes for Tides of War Chapter 1:
https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a1m24i/sneak_peek_at_battlefield_v_tides_of_war_chapter/

 

Edit:
Ser unektelig bra ut, Medic buffs, KE7 nerfs, bugfixes.

De ser også på TTK og TTD med et ønske om et kontinuerlig samarbeid med spillerne for å finne den rette balansen. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Gledelig og se en nerf av LMG og buff av SMG. Har endelig Medic også sjansen i dueller.

Har vel ikke vært meningen at medic skulle konkurrere med sniperne i en duell, nå er endelig denne klassen slik den skal være med ekstremt gode close combat våpen. LMG er totalt ræva og burde heller buffes enn nerfes, få på et 200 kulers magasin på alle LMG, drit i denne håpløse bipod dritten på MG. Da er denne klassen snart halvveis så god som de andre. Slik det er nå så står alle og bygger sandslott

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...