Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lavere ferdighetsnivå? Blir jo heller motsatt. Gjør ikke meg noe om det blir litt høyere TTK. Vet ikke om det er netkoden, men føles enkelte ganger ut som man spiller Hardcore når man blir instadrept av en pistol.

Virker som de aller fleste ikke vil ha høyere TTK, mye mer rewarding som det er nå og lære våpna. Min mening. Bedre og se på enkelte våpen. Som for eksempel LMG som er insta death hele tiden.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

TTK er perfekt som den er nå synes jeg. Men er ikke TTD noe de kan tweake litt på uansett? Ser det er (veldig) mye prat om dette på Reddit, hvor folk er fornøyd med TTK men ikke TTD. 

Forøvrig superfornøyd med spillet nå som jeg har fått spilt litt mer. Dette har potensiale til å bli et av de beste i serien etter min mening. 

 

Noen som vet om en side som forklarer de forskjellig grafikkinnstillingene? 

Vet hva de basic innstillingene er, men filmgrain, vignette og chromatic something something aner jeg ikke hva er.

 

Det er visuell pynt, det ligger i ordene. Film grain er nettopp det, et slags støylag som ligger oppå bildet for å gjøre det mer cinematisk. Vignett er.. vignett. Skrur du av disse blir spillet litt klarere og gjør det litt lettere å se fienden. Chromatic abberation er det eneste jeg har på av disse, da jeg synes det ser litt for fett ut til å skru av, også påvirker den ikke synligheten noe særlig.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en side som forklarer de forskjellig grafikkinnstillingene? 

Vet hva de basic innstillingene er, men filmgrain, vignette og chromatic something something aner jeg ikke hva er.

Filmgrain: Man får bittesmå "gryn og prikker" over bildet for å simulere slik gamlefilmruller så ut.

Vignette: Bildet blir litt mørkere ut mot kanten, slik bilder var i gamle, gamle dager.

Chromatic Aberration: Bildet blir jevnt over litt uskarpt, muligens for å få det litt mer 'realistisk' i forhold til hvordan ting ser ut på film.

Alle disse er egentlig bare med på å skulle få ting til å ligne på forskjellige media (foto,film) istedet for å ha det mer kliniske og skarpe grafikkpreget som spill tradisjonelt har. Selv synes jeg det bare er noe forstyrrende tull og pleier å skru av sånne ting. (Motion Blur og Field of Depth er andre ting jeg ikke kan fordra i spill)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

De må nok se en del på weapon balance, spiller utelukkende Medic (sikkert noen som mener de våpna er bra). Grusomme våpen i forhold til resten. KE7 dominere totalt sammen med resten av LMG, spilt matcher der 80% av motstander laget er Support. Utrolig irriterende og ta ti stk og ble insta killed av en KE7 fra 200 meter som er som en laser, totalt urealistisk. Morsomt at Medic våpnene er close range når nesten alle andre klasser har like bra i tillegg til god range noe ikke Medic har. Mer og mer frustrert over dette siste øktene og ser for meg at hvis ikke det blir endringer der går jeg selv lei ganske fort.

Lenke til kommentar

Sant, kunne godt hatt noe som hadde rekkevidde på medic... prøv å sett singlefire så blir det fort dårlig steming på smgen ;)

For all del, men mener fortsatt at SMG er for svake våpen. Vet ikke hvor folk har fått det for seg at Medic våpna er så fantastiske på close range når resten av klassene har våpen som er like bra. Sykeste er når man kommer i en duell, skyter en i ryggen og han snur seg og dreper deg på et skudd (føles sånn). Har det jævla moro med spillet men de frystrende tingene kommer mer og mer frem, føles ut som det er mye BS til tider.

Lenke til kommentar

Favorittvåpen?

M1907 på closerange og Selbstlader på lengere hold.

 

For all del, men mener fortsatt at SMG er for svake våpen. Vet ikke hvor folk har fått det for seg at Medic våpna er så fantastiske på close range når resten av klassene har våpen som er like bra. Sykeste er når man kommer i en duell, skyter en i ryggen og han snur seg og dreper deg på et skudd (føles sånn). Har det jævla moro med spillet men de frystrende tingene kommer mer og mer frem, føles ut som det er mye BS til tider.

Synes det er greit at Medic ikke er OP som de har vært i tidligere BF spill.

Men er enig i at våpnene trenger en liten buff. Medic våpnene var ment å være gode på close combat, men får ofte juling av Assault og Support våpen der.  

Lenke til kommentar

M1 garand kommer nok snart, så da blir den en konkurrent til turneren... dog usikker på hvorvidt assault skal/burde ha 3 scope...

Gardand lå utorlig nok ikke i den dataminen som ble hentet ut, men det var generelt lite amerikanske våpen der. Muligens bare browning som jeg husker nå. Men på et eller annet tidspunkt må jo Garand komme. Den er jo ikonisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...