Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fint skjønne at som 1 mann kan det være vanskelig og bryte gjennom. Med squad på discord så er det relativt enkelt og fort gjort. 

 

Sett bort i fra at det kan bli rape initial, er det noe annet i veien med conquest assault? 

 

 

Karkand i bf2 var vel et sånt kart? Berlin og tobruk i 1942 også. Ikke misforstå, for min del kan de godt endre. Trur ikke min opplevelse av kartet blir no annerledes ene eller andre veien. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Spør igjen:

Er det en tråd der man kan dele brukernavn slik at man kan få litt venner fra forumet å spille casual sammen med?

Spilte sammen med andre tidligere men de spiller ikke lengre og da blir f.eks. conquest ganske kjedelig.

 

Gjør et søk på forumet, om det ikke finnes er det sikkert flere som setter pris på at du starter en :) Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar

Spør igjen:

Er det en tråd der man kan dele brukernavn slik at man kan få litt venner fra forumet å spille casual sammen med?

Spilte sammen med andre tidligere men de spiller ikke lengre og da blir f.eks. conquest ganske kjedelig.

 

Visst du starter en ny tråd så kan jeg linke den i første posten :)

Lenke til kommentar

 

Karkand i bf2 var vel et sånt kart? Berlin og tobruk i 1942 også. Ikke misforstå, for min del kan de godt endre. Trur ikke min opplevelse av kartet blir no annerledes ene eller andre veien. 

 

Har vel vært en del Conquest assault kart oppigjennom. Karkand var et slikt, ja. Samme med Sharqi Peninsula vel? Og Dragon valley (muligens ikke BF4 versjonen?) og Wake Island er de jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar

Dette spillet mangler så mye på flydelen og annet at det knapt kan kalles et battlefield spill. Etter rundt 20 timer er jeg så skuffa at jeg allerede gleder meg til neste spill som forhåpentligvis blir i moderne tid igjen (evt vietnam). Etter de moderne spillene har rett og slett ikke BF 1 og V funka for meg. Spesielt ikke det siste. Det blir for repetivt med nesten utelukkende infanteri vs infanteri. Kanskje kommer det en tanks, eller et annet kjøretøy innimellom men det er det samme om og om igjen. For ikke å snakke om at de ikke har inkludert noe for hardcore miljøet. Jeg er ikke interessert i å måtte pepre en fiende med kuler for at han skal gå i bakken. Oppgraderingssystem for våpen orker jeg ikke starte på en gang.

 

Og flydelen er jo et eget spill i seg selv, hvor man stort sett kjemper mot andre fly. Og prøver man seg på bakkemål kan man banne på det ila ett sekund er et fiendtlig fly rett bak deg og det igjen blir dogfight.

 

Nesten trist å se hvilken retning spillet etterhvert tar. Prøver de å bli call of duty, for på et par av mapsa er de jævlig nære nå. Det gjør vondt for en som har vært blodfan siden BF 1942. De to siste spillene er store steg tilbake hvor de går vekk fra mye av det som har funka tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet mangler så mye på flydelen og annet at det knapt kan kalles et battlefield spill. Etter rundt 20 timer er jeg så skuffa at jeg allerede gleder meg til neste spill som forhåpentligvis blir i moderne tid igjen (evt vietnam). Etter de moderne spillene har rett og slett ikke BF 1 og V funka for meg. Spesielt ikke det siste. Det blir for repetivt med nesten utelukkende infanteri vs infanteri. Kanskje kommer det en tanks, eller et annet kjøretøy innimellom men det er det samme om og om igjen. For ikke å snakke om at de ikke har inkludert noe for hardcore miljøet. Jeg er ikke interessert i å måtte pepre en fiende med kuler for at han skal gå i bakken. Oppgraderingssystem for våpen orker jeg ikke starte på en gang.

 

Og flydelen er jo et eget spill i seg selv, hvor man stort sett kjemper mot andre fly. Og prøver man seg på bakkemål kan man banne på det ila ett sekund er et fiendtlig fly rett bak deg og det igjen blir dogfight.

 

Nesten trist å se hvilken retning spillet etterhvert tar. Prøver de å bli call of duty, for på et par av mapsa er de jævlig nære nå. Det gjør vondt for en som har vært blodfan siden BF 1942. De to siste spillene er store steg tilbake hvor de går vekk fra mye av det som har funka tidligere.

Bli gammel til sinns heter det ?

 

Jeg har spillt ganske mye BF v nå, og kjenner meg ikkje igjen hva du skriver :p

Lenke til kommentar

Ja kanskje det er det jeg starter å bli

Vet akkurat hva du tenker på. Klart jeg kan ha det morro med BFV, flott grafikk, flott lyd og knall å plaffe ned motstandere. Men fortsatt så klarer jeg ikke å la være å tenke 13 år tilbake da vi hadde dette:

 

 

Her kunne man bruke fly/heli til transport og droppe squaden din over viktige punkter. Det er jo helt fraværende i BF serien nå siden alt spawner i luften. I tillegg hadde vi enorme kart så du fikk ikke dogfight etter 2 sekund du spawner. Du kunne fly lenge før du hele tatt så et annet fly. Dette er 13år tilbake folkens.....13år...... tretten år :p Med tanke på hvor mye ting utvikler seg innen data så er det ufattelig at vi sitter her 13år etter og har dårligere spill. wtf happened

Endret av Avean
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes BFV ser "verre" ut enn BF1? Altså, grafikken er bedre, men jeg synes det er så crispy i forhold - ikke like pent som BF1.

 

Må si at jeg også synes lyden var litt bedre i BF1 også, tilstedeværelsen føles litt lenger vekk nå. Savner for eksempel musikken i spawnskjermen, og synes de kunne tona ned radiokommunikasjonen litt. Fiendtlige skudd føles også litt merkelig til tider når de er i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...