Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener emulering ikke er komplisert vil jeg anbefale deg å bidra til yuzu.

Eg har aldri meint det ikkje er komplisert å lage ein emulator, eg sa det ikkje er komplisert å bruke ein. Yuzu har forøverig fantastisk framgang i det siste.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aha, det er ikke det samme nei. Da lærte man det. :) Smash til N64 er det eneste Smash jeg har spilt, og det begynner å bli noen år siden.

 

Jeg hadde egentlig forsonet meg med å ha solgt Switchen min, og er egentlig veldig skeptisk til selve spillet, men jeg oppdaget denne, og fan som jeg er, så fikk jeg såpass kraftige rykninger i klikkemuskelen at før jeg visste ordet av det, så var den bestilt. Dermed er jeg tilbake i klubben igjen. :tease:

nintendo_switch_pokemon_let_s_go_limited

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt diablo 3 fysisk i butikk? Vært på Elkjøp og Power,men de har tydeligvis ikke.. gamestop er ikke i nærheten.

Sjekka tilfeldigvis over spillhyllen på elkjøp her også og der var det ingen Diablo. Virker som det kun er Mario, Zelda og barnespill som stilles ut hos de store kjedene. Nintendo Switch er jo bare en konsoll for barn (tenker de).

Lenke til kommentar

Spurte på elkjøp chat på nett; de har det kun i nettbutikken. Om det skal kjøpes i butikk må man gå innom og bestille det. Trist..

 

Må vel innse at fysiske kopier er utdøende. Vurderte digital på switch, men nå som jeg har kjøpt stort sett alt fysisk føler jeg at jeg får fortsette med det. Selv om det betyr at jeg må vente noen dager på diablo..

Lenke til kommentar

Skaffet diablo på gamestop på fredagen. Husker når tropical freeze dx kom så var jeg på elkjøp og power, med de hadde ikke fått det inn. Tror ikke de pleier å få inn spill dag en med mindre det er mario eller noe slikt.

 

Har forresten en level 23 crusader i diablo nå. Spiller på normal vanskelighet, og karakteren er omtrent udødelig. Har så mye life per second og life per hit, at med en gang han tar noe skade så får han tilbake full HP med en gang. Er det meningen at normal vanskelighet skal være sånn en cakewalk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...