Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Noen som har spilt Pokemon Let's Go? Ser det har fått 81 på metacritic, men kun 4.7 i userscore? Ekstremt mange 0 poeng, noen 10 poeng og få 7 midten, så kanskje bedre å stole på metascoren?

Virker som om en del av den mer hardbarka kjernen er bitter over at Let's Go ikke er ment for dem. Let's Go er Pokemon for nybegynnere, mens det neste tradisjonelle Pokemon-spillet kommer i 2019.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du antydet at hovedserien ikke var for nybegynnere, som igjen antyder at de er for vanskelige for nybegynnere. Disse spillene har alltid vært laget slik at selv småbarn kan komme seg gjennom.

Eh. Det gjorde jeg ikke. Selv om Let's Go er ment for nybegynnere trenger det ikke å bety at hovedserien er direkte vanskelig. 

 

Hvis hovedserien kan klassifiseres som lett eller medium på en vanskelighetsslider med 5 valg, kan Let's Go klassifiseres som ekstra lett eller lett.

 

Selv ville jeg ikke ha brukt et adjektiv som "vanskelig" for å beskrive hovedserien. Heller "overveldende". At de forenkler og fjerner noen av de mer innviklede systemene samt knytter spillet opp mot Pokemon Go ser jeg på som klare tegn på at de sikter seg inn på de som er helt nye til serien.

Lenke til kommentar

Nope, det spillet står jeg glatt over. Ser ut som rent søppel om man overser kanto nostalgia-bait.

 

Du får heller ikke fylt opp pokedexen uten først å betale 500 kr for den pokeball-kontrolleren (hvor mew følger med).

Det er feil! Gjør Mew eventen i pokemon go og overfør den ;)

 

Spillet er forøvrig kjempe ålreit! Godt med spill med null stress! Og en god grafisk oppgradering fra de eldre spillene

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Fikk aldri Pokémon inn under huden som barn, selv om det var helt vanvittig populært. Eneste jeg har testa er Snap og Stadium, som jo er helt forskjellige fra normen i de spillene.

 

Samme her. Hver gang jeg prøver et Pokemon spill tenker jeg bare ''eehhh... hva i alle dager er det her for no' crap?''.  Søppel, som Elefantmesteren ville sagt det. Jeg skjønner at kidsa kan fucke med det, men at folk på min alder og oppover fucker med det har jeg litt problemer med å fatte. Er jo så gørrkjedelig.

 

Så et reviewvideo av det her om dagen. Han fyren med skjegg som reviewa det ble så sykt hypa når han kunne bruke joyconen til å klappe på halen til Pikachu, ''Is this the cutest thing ever, or what!?'' sier han i fut lykkerus. Jeg måtte bare skru av videoen fra der. Ble for mye.

Lenke til kommentar

Samme her. Hver gang jeg prøver et Pokemon spill tenker jeg bare ''eehhh... hva i alle dager er det her for no' crap?''. Søppel, som Elefantmesteren ville sagt det. Jeg skjønner at kidsa kan fucke med det, men at folk på min alder og oppover fucker med det har jeg litt problemer med å fatte. Er jo så gørrkjedelig.

 

Så et reviewvideo av det her om dagen. Han fyren med skjegg som reviewa det ble så sykt hypa når han kunne bruke joyconen til å klappe på halen til Pikachu, ''Is this the cutest thing ever, or what!?'' sier han i fut lykkerus. Jeg måtte bare skru av videoen fra der. Ble for mye.

Det er et ganske dypt jrpg-spill om man vil

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Is Sony building a touchscreen PS4 to challenge the Nintendo Switch? Sony might be looking to take a leaf from the Switch playbook

https://www.t3.com/news/sony-ps4-update-touchscreen-nintendo-switch

 

Er jo isåfall ikke første gang Sony prøver å få en del av kaka som Nintendo har laget....humrer.

Sonys del av kaka har vel alltid vært betraktelig større enn Nintendos?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...