Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Kjøpt meg pro controller til Switch. Jeg må si jeg undrer meg over hvorfor disse er så himla dyre. PS4-kontrollene ligger på rundt 500.

Bedre kvalitet? Dualshock føles lett og skjør i hendene, i motsetning til Pro Controller som føles tyngre og mer robust.

Lenke til kommentar

Vita var jo en PS3 med touch-skjerm, så er ikke akkurat et nytt påfunn. Gimmicken med switch er de avtakbare kontrollerne.

Gimmicken med Switch er at den er både en bærbar og en stasjonær konsoll.

 

Vita var en bærbar konsoll med PS3-aktig ytelse. 

 

Angående spekulasjonene rundt PS5 tror jeg ikke det er snakk om en Switch-aktig konsoll. Jeg tipper det bare er snakk om en viderutvikling av touch-paden til PS4-kontrolleren. At de vil gjøre kontrolleren om til en slags bærbar maskin anser jeg ikke for å være særlig sannsynlig. Da tror jeg heller at de planlegger å integrere en HDMI-port og streaming-teknologi i hver PS5-kontroller. 

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Pokemon Let's Go? Ser det har fått 81 på metacritic, men kun 4.7 i userscore? Ekstremt mange 0 poeng, noen 10 poeng og få 7 midten, så kanskje bedre å stole på metascoren?

 

Nope, det spillet står jeg glatt over. Ser ut som rent søppel om man overser kanto nostalgia-bait.

 

Du får heller ikke fylt opp pokedexen uten først å betale 500 kr for den pokeball-kontrolleren (hvor mew følger med).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...