Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner play.com. Likte designet på siden deres, handlet mye billige spill der der og fikk noen sinnsyke gode deals på andre ting, blant annet en Joytech Control Center 540C til bare 199kr, og en gang sendte de meg en offisiell X360 HD VGA kabel som kostet det trippelte av den billige third-party versjonen jeg egentlig hadde bestilt. Var rimelig fornøyd da :p

 

Ble en del kødd med de mot slutten og mange av pakkene mine ble rævkjørt i tollen siden prisen på pakken var satt mye høyere enn det spillene egentlig kostet, og ikke lenge etterpå så gikk de under.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Er det ikke bedre at hvert tema får sin egen tråd? Jeg forstår ikke hvorfor folk ønsker denne megatrådstrukturen hvor absolutt alt skal bli diskutert. Hadde det vært opp til meg så hadde denne tråden blitt stengt. Alle diskusjoner blir som døgnfluer, nye besøkende tror forumet er helt dødt og å søke opp gamle temaer/diskusjoner blir tilnærmet umulig.

Lenke til kommentar

Fritt og frem å gjøre begge deler, så svarer folk på de trådene som de ønsker. Det er vanlig at nye spill diskuteres i både sine egne tråder og i samletråder for alt som har med den aktuelle konsollen å gjøre.

 

Selv foretrekker jeg denne typen tråder da det har en tendens til å samle seg en fast gjeng som man blir kjent med og får et slags forhold til. Jeg vet alltid hvor jeg skal gå hvis jeg vil diskutere noe relatert til et visst tema og jeg vet det vil være folk der med interessante meninger om saken.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid ment at Playstation har de beste kontrollerene. Men jeg må si at Switch Pro Controller er svært god. Hadde bare stikkene vært symetriske, slik som på PS, så hadde den tatt kronen.

 

Har sikkert sagt det hundre ganger før i denne tråden, men Joy-Cons er nok den dårligste kontrolleren som er laget. Jeg vil påstå at en Pro Controller er påkrevd for å kunne nyte Switchen. Synd den er så dyr. Den burde fulgt med konsollen.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at en Pro Controller er påkrevd for å kunne nyte Switchen. Synd den er så dyr. Den burde fulgt med konsollen.

Der er det forskjell på folk. Jeg er glad for muligheten til å la være å kjøpe den.

 

Det kommer vel an på om du ser på Switch som en håndholdt som kan kobles til TV'en, eller en TV-konsoll som kan spilles håndholdt. I første tilfelle er Pro Controller en ekstrating man strengt tatt ikke trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...