Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet
daruu skrev (På 27.2.2026 den 8.31):

Nå er det snart release for leafgreen og firered igjen på switch. Med en 10 og en 5 åring i hus tenkte jeg de skulle få forsøke seg på hver sin switch og versjon.

Hvis man kjøper begge versjonene på "hovedkontoen" så kan man låne ut den ene til en "underkonto"(hekta på samme "familiekonto") og fortsatt spille sammen? Usikkert på hvor mye de vil spille og det blir garantert noe krangling både om hvilken maskin og hvilken versjon de skal spille på så tenker det hadde vært enklest ihvertfall 

Ja, de kan spille samtidig på hver sin versjon av det Pokémon spillet på hver sin Switch.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som er på Pokopia-toget? Kjøpte spillet på release, men har hatt veldig, veldig mye på tapetet siste måneden, så er kanskje 15 timer inn bare. Men koser meg glugg ihjel hver gang jeg åpner spillet! :D Anbefales virkelig altså.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Svarer for å hjelpe til med å holde tråden i aktivitet, men jeg selv har ikke kjøpt Pokopia. Er dessverre ikke i målgruppen. Kanskje du kan skrive et par positive omtaler selv slik at de andre brukerne av tråden får et eget inntrykk om det er flere som er på gli med å kjøpe det.

Skrevet

Jeg skjønte ikke greia med Pokopia når jeg så traileren og ble litt skuffet. Jeg er glad i Pokemon fra gammelt av, så hadde håpet på noe annet. Men jeg kjøpte det nå på mandag etter å ha sett så mye snakk om det og nå er jeg hekta.

• Liker 1
Skrevet

Pokopia virker kult. Sammenlignes vel med animal crossing, men for pokemon. Hadde nok kjøpt det hvis det ikke bare var "game key card". Har ellers nok av spill jeg enda ikke har kommet til enda, eller ikke fullført.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Emsal skrev (8 minutter siden):

Sammenlignes vel med animal crossing, men for pokemon

Mja. Jeg likte virkelig ikke animal crossing, men digger pokopia. Det er vel mer Pokemon animal crossing minecraft.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Nimrad skrev (På 8.4.2026 den 9.14):

Mja. Jeg likte virkelig ikke animal crossing, men digger pokopia. Det er vel mer Pokemon animal crossing minecraft.

Har aldri spilt animal crossing før siste på switch, tror jeg spilte 2 timer før jeg gikk lei. Forsto ikke helt greien eller hva som egentlig var gøy med det, så helt klart ikke min type spill.

• 3 uker senere...
Skrevet

Omsider ferdig med alle alternative slutt, med unntak av den "hemmelige" som jeg fant ut jeg ikke har gjort riktig dialog ila spilltiden min. Den tenker jeg at jeg ikke orker å spille igjen for å få adgang til denne slutten. Blir nok Youtube for akkurat dette.

SPillet i seg selv fungerer kjempebra på Switch 2, og har ikke noe å klage på i grunn. Veldig lite bugs, og krasjer svært sjelden. Veldig hyggelig å kunne ta med seg spillet når jeg en sjelden gang flyr, dog så er liten skjerm veldig kronglete for denne type spill. I og med man lett får over +130 timer innhold med hovedstory, DLC og alle side quest så er dette et godt valg og kanskje det aller beste spillet på konsollen per nå.

WhatsAppImage2026-05-06at22_18_07.thumb.jpeg.97afc5ed6c9f4aa540c77218f9d8ad6c.jpeg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...