Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite ergonomiske, for små knapper, skulderknappene ligger i en unatrulig vinkel, og stikkene gir meg smerter i tommelene under lange spilløkter. Lite egnet til 5+ timer forran TV-en. Til og med dagen etter, når jeg satt på kontoret, hadde jeg vondt i venstre tommel. Octopath Travereler kunne spilles med d-pad i steden for stikkene, og da ble ikke stikkene engang brukt. Ikke før jeg fikk Pro Controller begynnte jeg å spille med stikkene igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har riktignok ikke direkte store hender, men jeg synes det går helt fint å spille med joy cons. Forrige Mario Kart runde var vi tre voksne menn der en hadde pro controller og de to andre brukte 1 joy con hver. Vi rullerte på pro controlleren, men det gikk faktisk helt fint å bruke joy con også.

Når det er sagt foretrekker jeg helt klart Pro kontrolleren over de andre alternativene. Når tiden er inne for å skaffe meg en egen Switch kommer Pro kontrolleren til å stå høyt på innkjøpslista.

Lenke til kommentar
Siste opptelling av mine Switchspill, har disse spillene:

 


  1. Fortnite (bare i tilfelle vi får besøk av kids)



  2. Fallout Shelter (skal prøve det en dag, har hørt det er moro tidtrøyte)



  3. Pokemon Quest (moro liten sak for litt småspilling i ny og ne)



  4. Wonder Boy: The Dragon's Trap (moro!)



  5. Toki Tori (artig liten sak for korte spilløkter)



  6. SteamWorld Dig (konas først og fremst, hun digga det skikkelig)



  7. Violett (må få spilt det snart, kjøpte på tilbud)



  8. Sparkle 2 EVO (utrolig avslappende og deilig å spille i korte økter)



  9. Stardew Valley (julegave til kona, fikk ikke kontakt på evigheter :wink: )



  10. RiME (mislykket, dårlig optimisert)



  11. Arcade Archives Mario Bros. (Mario, nuff said)



  12. Super Mario Odyssey (!!!!!!! MARIO!!!!!! MORO!!!!!)



  13. BulbBoy (herlig indieperle)



  14. BotW (ekstrem suksess her i huset!)



  15. Snake Pass (utrolig vanskelig styring, mislykket kjøp)



  16. Lost Sphear (bare så vidt spilt, men skal være bra)



  17. Octopath Traveler (dritbra spill!)



  18. Mario Kart 8 Deluxe (megabra!)



  19. Reigns: Kings and Queens (fantastisk lite spill!)



  20. NES Online - over 20 spill så langt (konge!)



  21. Super Mario Party (veldig bra!)



  22. The Bridge (utrolig kult og stilig)



  23. NO THING (psykedelisk og veldig bra på sin sære måte)



  24. Pirates All Aboard (drittspill, ikke gå for det)


 

Det ble visst 24 spill...! :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper de har gjort en glipp, men toll og tollgebyr kommer gjerne noe senere enn selve varen. Brant meg på dette ved mine første kjøp utenlands.

 

Grunnen til at denne butikken går igjenom tollen er nok fordi de skriver på pakken at det er en "Gift". Dette er egentlig ikke lov. Tolletaten kan merke dette med tida, spess om mange bestiller og det blir mange "gave" pakker fra samme avsender.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Jeg syntes det så kjent ut! Right, så da er snarere spm hvordan fikk Toki Tori lov... :D

Tja. Det kan ha noe å gjøre med at Toki var en inaktiv serie da Toki Tori kom ut. Det kan også være fordi de er ganske forskjellige typer spill (platform vs puzzle). Samt at Toki er en japansk serie mens Toki Tori ble utviklet i Europa.

Lenke til kommentar

Flere som skal ha diablo 3?

 

Har det på PC og, men frister med denne og. Litt sykt å betale fullpris for et gammelt spill men..

 

The only thing I can think of going against the game is its price tag. At $60, it makes this game a tough sell for those who have already invested in it elsewhere, along with its expansions, to simply be able to play it wherever they go. However, considering the amount of content included and the hundreds of hours of gameplay available right from the start, and that’s not even counting the Seasonal content that comes to the game on a regular basis, new players, without a doubt, will get the most bang for their buck, even at that price

9.5

 

https://www.gamezone.com/reviews/review-diablo-iii-for-the-nintendo-switch-brings-portable-demon-slaying-to-the-masses/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...