Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare spilt en runde på "strand-brettet", som er delt i fire ulike soner.

 

Jeg syntes størrelsen på brettet vqr greit. Veldig vanskelig å kunne hoppe fra en stjerne til den neste på ett kast. Det var ikke enkelt å hoppe fra en brettsone til den neste.

 

I den runden måtte en av spillerne gi fra seg en stjerne til en tilfeldig motspiller. Vedkommende landet på feltet til Bowser-hjelperen (Keem... ett eller annet).

 

Når det er sagt er jeg enig i at det er tåpelig at alle spillere får minimum 2 penger i minigames og at prisen på stjerner er 10.

Lenke til kommentar

For øvrig er dette det aller første spillet jeg har fått samboeren min til å spille med meg. Jeg har forsøkt tilnærmet ethvert spill, og hun har alltid nektet å spille mer enn et kvarter. Selv familievennlige spill som Mario Kart.

 

Nå har vi kost oss med Mario Party to kvelder på rad. Selv Netflix og 8. episode av The Affair har måttet vike.

 

Anbefaler Mario Party til alle i samme situasjon som meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis inviterte seg og datter over på en Mario Party kveld på fredag, og det ble helt klart en suksess. Men jeg tror nok også dette er et spill som krever en liten "gjeng" for å få maks glede ut av. Vi var da 5, hvor to var i alderen 11 og 13.

 

Likevel er jeg ikke altfor ivrig etter å kjøpe en egen kopi, da jeg tenker at det sjelden vil bli spilt etter at den første moroa har gitt seg. Med unntak av når man har selskap kanskje.

 

Vi brukte mer penger på pizza, godteri og brus på den ene kvelden enn spillet koster, så verdi for pengene er det vanskelig å si noe på. Ikke umulig det blir kjøpt inn etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde et sekund det var snakk om WW, TP og SS men neida. Nintendo vil ikke ha gratis penger tydeligvis.

I begynnelsen tenkte jeg "selvfølgelig kommer ikke de enda, de vil la BotW få stå alene en stund", men nå har det gått halvannet år og fortsatt intet nytt. Så ja, hvorfor Wind Waker og Twilight Princess HD ikke er på Switch enda er et mysterium.

 

Jeg kan halvveis skjønne om de kvier seg for å gi ut Skyward Sword, da de neppe får det til å fungere i håndholdt modus uten å gjøre om på hele spillet. Men Super Mario Party viser jo at de tør å gi ut spill som ikke funker i håndholdt modus. . .

Lenke til kommentar

*snop*

 

Men Super Mario Party viser jo at de tør å gi ut spill som ikke funker i håndholdt modus.

Dette er et veldig godt poeng som jeg ikke har tenkt over en gang.

 

Nå har de faktisk ikke noen grunn til å la være å gi ut Skyward Sword eller forsåvidt Mario Maker også, selv om sistnevnte kanskje er ekstra vanskelig å få til uten paden.

Lenke til kommentar

Fikk Satisfye grip'et fra Indiegogo. Har ikke fått prøvd så lenge, men jeg syntes høyre del er litt for stor og vil nok sette en demper for meg i spill hvor en bruker skulderknappene mye sammen med analogen. Virker som det er digg for folk med store hender da.

Venstre siden er veldig komfortabel. Alt i alt helt klart bedre enn uten noe grip.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg nevnte det her, men bestilte SMP fra shop4no som jeg er blitt anbefalt. Glemte i farten tollreglene. Spillet koster 400 kr inkl frakt, altså 50 kr over grensen. Så blir fort 600+ for meg dette, med toll og mva regnet med. Får håpe Posten dummer seg ut. :p Spillet ble sendt i går, så får det nok først til uka.

Hvordan går det her? Har du fått spillet, og gikk den evt. gjennom tollen? Har bestilt fra der før, men aldri for over tollgrensen, så venter i spenning på utfallet hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...