Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt liker man ikke overdreven repetisjon (stardew valley), lat grafikk (shovel knight), og dårlig level-design med ødeleggbare vegger som ser prikk like ut som ikke-ødeleggbare vegger (hollow knight)

Beklager, men jeg må si at disse helt åpenbare feil meningene bare styrker Spartapus' post. Men vi har jo alle forskjellig smak.  :closedeyes:

 

..Jeg kan være enig i at Stardew har en del repetisjon, da. Men det er ikke nødvendigvis et negativ.

Lenke til kommentar

Selv er jeg vel i en mellomposisjon. Jeg har ikke klart å komme inn i Stardew Valley, blir bare stresset av det, selv om det ser ut til at mange opplever det motsatte. Hollow Knight syntes jeg var ganske fantastisk, og syntes de ødeleggvare veggene stort sett var temmelig åpenbare. Shovel Knight er sikkert bra, men jeg blir bare ikke fristet av retrografikken.

Endret av Serjiously
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har spilt fortnite på Switch? Jeg har kun testa i bærbar modus og fy faen så dårlig kontrolleren og oversikten er i håndholdt med joycons koblet til skjermen. Andre som sliter når de bruker joycons?

 

Edit Har nå testa med pro kontroller og må si meg fornøyd. Grafikken er elendig men utrolig lett å vinne med pro controller.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

But the company isn’t done yet. Fils-Aime said that it’s warming up for an amazing 2019, powered by the likes of Animal Crossing and Luigi’s Mansion 3. There’s more where that came from, as the company is planning “brand new surprises that we haven’t yet shared.

 

” The company’s goal, according to Fils-Aime, is to “surprise and delight our fans in ways that they didn’t even think of.”

 

https://comicbook.com/gaming/2018/11/14/nintendo-brand-new-surprises-2019-coming-switch/

 

Åy åy åy....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...