Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken var jeg imponert over på PC, meget pent. Resten var så-som-så for min del hvertfall.

Sikkert et brukbart spill for de som er interessert i Star Wars, selv har jeg aldri hatt noen interesse for det.

Hvertfall bra at de har en Beta så alle kan prøve det, har prøvd mange betaer og funnet ut at det ikke passer for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det er noen som har vunnet som rebels altså? Jeg har vel 10-12 kamper på det mapet og angriperne har gått seirende ut hver eneste gang. Laveste HP på AT-ATen jeg har opplevd er 60. Ingen har klart å ta den ned med vaier som i filmen.

 

Syntes ellers det er dårlig med kjøretøyer der. Har fått teste flyene noen få ganger, men de hadde jeg så og si null kontroll på. AT-ST har jeg aldri fått prøve. Har sett den greia på bakken man må ta for å få den 3 ganger, men da er det selvsagt 3 andre som også har sett den og er alltid en av de andre som kommer først bort til den.

Lenke til kommentar

Etter og ha spilt noen få runder så må jeg si at jeg ikke spesielt imponert av gameplayet. Grafikken er fantastisk og alt er veldig smooth, vet ikke helt hvorfor de anbefaler 16gb ram, jeg brukte veldig lite av mine 8gb, vet det er en Beta og ikke ferdig produkt. Syntes absolutt ikke det ligner på Battlefield, eneste likheten jeg finner er poenget man blir tildelt er bygd på samme måte som BF. Skal prøve litt mer frem til Tirsdag, får se om jeg endrer mening på gameplayet. 

Lenke til kommentar

Så det er noen som har vunnet som rebels altså? Jeg har vel 10-12 kamper på det mapet og angriperne har gått seirende ut hver eneste gang. Laveste HP på AT-ATen jeg har opplevd er 60. Ingen har klart å ta den ned med vaier som i filmen.

 

Syntes ellers det er dårlig med kjøretøyer der. Har fått teste flyene noen få ganger, men de hadde jeg så og si null kontroll på. AT-ST har jeg aldri fått prøve. Har sett den greia på bakken man må ta for å få den 3 ganger, men da er det selvsagt 3 andre som også har sett den og er alltid en av de andre som kommer først bort til den.

 

Har vunnet mange kamper som Rebels jeg. Har vel rundt 64% win-ratio i kamper. Og halvparten av kampene er ganske sikkert som rebels. Er blitt ganske rutinert på Snowspeeder og å ta ned AT-AT på den måten. X-Wings og Tie Fighters er undervurdert. Så lenge man har kontroll i luften så kan man bombardere bakken med laser og bomber. Og når AT-AT er sårbare så er det bare å fyre løs.

Man er avhengig av at folk fokuserer litt på uplinks samt at de i luften, folk i turrets osv. skyter på AT-ATs. Orbital strike og bazookaen er bare bonus, og sjeldent vi har vært avhengige av de.

 

Ligger som regels på toppen av begge lagene i kampene jeg spiller, uavhengig av hvor mange kills jeg får. Fokuserer hovedsakelig på å PTFO, så får kills være en bonus i stedet.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Lydbilde i Battlefront er i topp klassen. Men Dice har alltid vært flinke når det kommer til lyd. 

 

Lyden i battlefield spillene er gode(i at lydene er kule og godt miksa) men de er ikke spesielt realistiske, de er Micheal Bay lyder.

 

Heldigvis slipper jeg å tenke på det i battlefront, frem til noen lager en ekte blaster og det viser seg at star wars blastere har helt feil lyd.

Lenke til kommentar

 

Lydbilde i Battlefront er i topp klassen. Men Dice har alltid vært flinke når det kommer til lyd. 

 

Lyden i battlefield spillene er gode(i at lydene er kule og godt miksa) men de er ikke spesielt realistiske, de er Micheal Bay lyder.

 

Heldigvis slipper jeg å tenke på det i battlefront, frem til noen lager en ekte blaster og det viser seg at star wars blastere har helt feil lyd.

 

 

Der er jeg ikke helt enig. Lyden når man blir beskutt osv. i battlefield 3 er noe av det mest realistiske jeg har opplevd i et spill. Ingen andre spill har gitt meg samme "ubehaget", som når det knipser og viner i bf3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...