Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Empire ser ut til å vinne alle 20vs20 kampene. Folk klarer ikke å ta ut AT-AT.

 

Har vunnet flere Rebel-kamper, men føles lettere som Empire ja. Føler at jeg gjør det lettest når jeg er i luften med X-wing. Når man først får åpnet for å skyte på AT-AT så er det bare å flyge fram og tilbake og plukke poeng på de. Avhengig av at noen andre på laget også er noenlunde gode da.

 

Merker at det er relativt lett å spawn-trappe Empire i starten, og få et heftig overtak i første "bølgen" av uplinks. Når man kommer videre blir det vanskeligere.

 

edit: Faen man blir fort hekta på det spillet her altså. Gjør det jævlig godt på Empire-siden. Mye bedre enn Rebels.

Legger ut bilde av personlig rekord i betaen hittil. *selvskryt*

 

xae9sZU.png

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Lyddesignet er helt vanvittig! Og grafikken nydelig på PS4 :)

 

Ja vet. Får seriøst gåsehud når main-intro sangen plutselig kommer!

"Duh duh duh duuuuuuuuuuuh duuuuuuuuuuh, duh duh duh duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh duh"

 

 

Selv om man taper er det hinsides kult. Gleder meg veldig til det fullversjonen. Valgte å forhåndsbestille fra Gamezone i håp om at de sender det ut tidlig, men vil anta at EA holder igjen dette spillet litt lenger ettersom det er kanskje årets store spill. I klasse med lansering av GTA imo, om ikke større pga. navnet og hypen Star Wars har.

Lenke til kommentar

Endelig et spill der lydene virkelig har impact altså, spesielt blasterne er bare helt råe, for ikke å snakke om den thermal granaten. Heftige saker! Musikken, som alltid helt nydelig :)

 

Når det gjelder gameplay er jeg usikker, synes det er kult, men samme som med Battlefield, så jævlig kaotiske saker. Føler at jeg har null oversikt. I tillegg blir det jo repetivt, spørsmålet er hvor mye innhold spillet kommer til å ha? 5% av innholdet til Fallout 4? Er en obskur sammenligning, men allikevel, spillene koster det samme. Kommer til å savne en skikkelig SP-del, det hadde vært utrolig fett. Men kanskje likegreit at den ikke er der, hadde vel blitt like rævva som BF 4 sin.

 

I tillegg er det problematisk å møte folk som spiller dagen lang, noe jeg ikke har muligheten til. Det dreper hele moroa. Det var vel snakk om en type matchmaking der man møter spillere på samme nivå som deg selv? Er vel det som har tatt liver av Battlefield også for min del.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Noe av det morsomste så langt er at mange ikke ser ut til å ha forstått at kanon-tårnene kan bemannes. Opplevd så mange som løper rundt som om de kun var til pynt, og overhodet ikke skjønner noe når jeg skyter dem :p

Jeg holdt stand i ett tårn ved inngangen til basen på Hoth, satt lenge og plukket infanteri fra venstre og høyre :wee: Så kom Vader og 4 mann i senter, regnet med de skjønte tegningen til slutt. Fikk panikk når jeg såg helsa på tårnet gikk nedom og i dass, hoppet ut og ble eid av lyssabelen til Vader :(

 

Er typisk FPS-person, så jeg holder meg nok i det moduset stort sett. 3.person ved flyging har fungert best så langt da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noe av det morsomste så langt er at mange ikke ser ut til å ha forstått at kanon-tårnene kan bemannes. Opplevd så mange som løper rundt som om de kun var til pynt, og overhodet ikke skjønner noe når jeg skyter dem :p

 

Jeg tok ut 6 stykker som ikke skjønte hvor alle skuddene kom fra!

 

Nå etter patchen er spillet stabilt, men fps'en  falt fra 95-110 til 55-60.

Lenke til kommentar

 

Empire ser ut til å vinne alle 20vs20 kampene. Folk klarer ikke å ta ut AT-AT.

 

Har vunnet flere Rebel-kamper, men føles lettere som Empire ja. Føler at jeg gjør det lettest når jeg er i luften med X-wing. Når man først får åpnet for å skyte på AT-AT så er det bare å flyge fram og tilbake og plukke poeng på de. Avhengig av at noen andre på laget også er noenlunde gode da.

 

Merker at det er relativt lett å spawn-trappe Empire i starten, og få et heftig overtak i første "bølgen" av uplinks. Når man kommer videre blir det vanskeligere.

 

edit: Faen man blir fort hekta på det spillet her altså. Gjør det jævlig godt på Empire-siden. Mye bedre enn Rebels.

Legger ut bilde av personlig rekord i betaen hittil. *selvskryt*

Spilte en runde tidligere, vi vant som rebels. Det tok 5-10min,jeg fløy x-wing og resten av laget fokuserte på AT-AT også. Vi vant etter første åpning :D Satt i turret og AT-ST i neste runde som The Empire. Endte med 49 kills og 1 death den runden. Satt i en turret bak spawnen til rebellene. Ble selv drept av en turret bak våres egen spawn, fikk tatt han ut med AT-ST.

 

 

Spillet er strøkent! Lyd,bilde og flyt er dritbra... Men synes man burde kunne velge hvor man vil spawne. Det blir litt dumt at The Empire kan bruke fiendens turret. Utrolig lett å spawnkille Rebels.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Har for det meste spilt i FP jeg og, men på frontlinjene. Har byttet til TP fra tid til annen, og selv om jeg egentlig er helt fortrolig med TPS så får jeg det ikke helt til da. Treffer steiner og vrakgods mye oftere. Rett og slett mer spray & pray i TP enn FP for min del. Jeg liker å holde meg unna de helt åpne områdene, så TP burde gi meg bedre oversikt over områdene ummiddelbart rundt meg, men jeg føler ikke det hjelper likevel. Den rette linja med line-of-sight i FPS er mer nyttig foreløpig. Tiden vil vise, I guess.

 

Savner dog serverlista. Og regner med jeg vil savne den mer og mer etterhvert som tiden går. Rene FPS/TPS servere, faste maps, lav ping, samme gjengen spillere osv :(

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det var akkurat hva jeg trodde det ville bli, ett nytt DICE spill.

Det føles som Battlefield, men  i star wars kostyme, og ikke ett bra kostyme heller. Noe som er funnet på skrotingen, vasket og lappet sammen med gaffa.

 

Kanskje jeg skaffer meg spillet om det havner på 150,- for å spille Spiller Vs. AI.

Men kan trygt si at etter å ha spillt betaen så har jeg enda mindre lyst på spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...