Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg ble litt fristet pga.Star Wars settingen til å kjøpe dette, men etter å ha sett betaen fikk jeg veldig kalde føtter og bestemte meg for å vente en stund før jeg evt,.kjøpte dette. Ser ut til at det var et lurt valg da det ikke akkurat ser ut til å ha fått helt "hallelluja-mottagelse". Blir nok heller å vente på BF5 og heller krysse fingrene for at de klarer å lage noe bra der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke noe rank-system som på "vanlige" BF? Har ikke prøvd mp enda, men er det slik at alle ser like ut på hvert sitt lag?? Ikke forskjellige klasser?  Om så får jeg håpe det kommer i en patch ihvertfall.

 

Hvordan er det mulig å få satt opp en joypad så jeg kan bruke den når jeg flyr? Mus er jo helt håpløst. Er en Logitech F710 jeg tenker å bruke. Finner den ikke i spillet, men den funker i andre spill..

 

Men en ting skal de ha, grafikken er noe av det bedre jeg har sett.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ble litt fristet pga.Star Wars settingen til å kjøpe dette, men etter å ha sett betaen fikk jeg veldig kalde føtter og bestemte meg for å vente en stund før jeg evt,.kjøpte dette. Ser ut til at det var et lurt valg da det ikke akkurat ser ut til å ha fått helt "hallelluja-mottagelse". Blir nok heller å vente på BF5 og heller krysse fingrene for at de klarer å lage noe bra der.

Spilte betaen noe og det var triste greier. Selve core gameplay og spillmekanikk er temmelig svake. 

De "skins" om man kan si det som ligger over er forsåvidt meget pent. For det var svært bra grafikk i spillet.

Hjelper ikke stort når spillet er svakt i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

 

Tips: Om du vil spille i et spill i mer en 10 timer uten og bli drit lei, kjøp deg noe annet en battlefront. Det er så tragisk lite innhold og alle våpenene føles omtrent helt like. Ikke singleplayer og "co-op" er en middels bra survival hvor du egentlig gjør akkurat det samme om og om igjen der og. Det er ikke noe class system så alle soldatene på laget er helt like og føles ikke ut som om du gjør noe nyttig i det hele tatt. 

Det kan selvfølgelig hende at DLC vil bringe mye bra innhold men det og kjøpe spill+ season pass uten og vite helt hva som kommer i DLC er omtrent like risky som russisk rullet med 3/6 kuler i tønna. 

 

Om du velger og se bort i fra rageposten over så er star wars battlefront et veldig pent spill, magisk lyd og det kjører glatt som silke, (i5 og 970 kort,8gb ram +SSD alt er max) Co-op er morsomt ( i en liten stund) Multiplayer er også veldig bra om du får det til men igjen i en meget begrenset periode.

Uenig. Føler Battlefield spillene som i alle år har hatt klasser er egentlig helt unødvendig. Hvorfor låse deg til en klasse? Du kan være både support, assault og recon i dette spillet. Utenom våpen har du abilities som gjør en stor forskjell, alt fra å kunne snipe til å danne et skjold rundt laget ditt. Føler gameplayet er langt mer dynamisk og spennende i Battlefront enn andre spill. Det er så mye som skjer, og særlig mer heroes inn i mixen føles det dødskult. 

 

Jeg blir raskere lei et tradisjonelt Battlefield spill enn Battlefront, det kan jeg raskt si ihvertfall. Battlefront har veldig store maps med masse veier hvor man kan flanke fiendene. Spillet er ikke perfekt, er imot DLC'er til 499kr selv men absolutt verdt pengene og det er faktisk MORRO å spille kontra de kjedelige Battlefield spillene som har kommet hittil. Godt med noe nytt!

 

Da kan vi få lov til og være uenig der. Battlefront for min del er en haug med like soldater som alle gjør det samme. Løpe ut, finne fiender og dø. Respawn og repeter. I battlefield så føler jeg at du har mer valg. Hold deg tilbake og konsentrer deg om og ta ut tanks evt være sniper. Du kan kjøre fult ut medic og hjelpe laget mer en du skyter, du kan være support som beskytter et området eller en support som angriper fra litt avstand med mortar og LMG sånn at du holder fienden nede mens resten av laget rykker inn. 

Det er mye bra i battlefront men jeg føler meg totalt unyttig på bakken som vanlig soldat mesteparten av tiden. Jeg liker spillet men jeg venter nok på 2-3 DLC før jeg begynner, for da har det litt mer innhold.

Lenke til kommentar

Føler meg virkelig ubetydelig i spillet. Drukner jo i en mengde av mye annet på slagmarken..

Helt enig. Alle har like våpen, alle har lik tilgang på alt det samme. Ingen class, ingen support mulighet eller recon mulighet. Du kan ikke kjøre "tanks" når du har lyst og heller ikke fly. og om du er på en map som er liten så vinner personen som kaster nade først.

Lenke til kommentar

 

Føler meg virkelig ubetydelig i spillet. Drukner jo i en mengde av mye annet på slagmarken..

Helt enig. Alle har like våpen, alle har lik tilgang på alt det samme. Ingen class, ingen support mulighet eller recon mulighet. Du kan ikke kjøre "tanks" når du har lyst og heller ikke fly. og om du er på en map som er liten så vinner personen som kaster nade først.

 

At dere ikke så hvor tynt spillet var i betaen?

Lenke til kommentar

 

 

Føler meg virkelig ubetydelig i spillet. Drukner jo i en mengde av mye annet på slagmarken..

Helt enig. Alle har like våpen, alle har lik tilgang på alt det samme. Ingen class, ingen support mulighet eller recon mulighet. Du kan ikke kjøre "tanks" når du har lyst og heller ikke fly. og om du er på en map som er liten så vinner personen som kaster nade først.

 

At dere ikke så hvor tynt spillet var i betaen?

 

At du ikke klarer og tenke deg frem til at ikke alle spilte beta ? Jøss !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...