Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eier Battlefront (kjøpte det når det var superbillig) og ser at det nå er på EAs Vault også, men ingen season pass. Har enda ikke prøvd spillet med DLC, men jeg orker heller ikke betale for det. Ikke sikkert det er spillere der nå engang. De burde sendt ut season pass på The Vault og så kanskje få opp litt spillere som kan bygge hype før neste Battlefront. Jeg vil gjerne spille DLC, men ikke sjangs at jeg betaler for det.

Lenke til kommentar

 

Her er traileren hvis den ikke har blitt delt.

 

Liker at det endelig er Single Player og at den blir fortalt fra The Empire sitt perspektiv, syntes det er spennende.

Ser også ut som de dropper Season pass? Er dette fortsatt EA det er snakk om? De gjør det på Bioware spill, men da blir det erstattet med mikrotransaksjoner.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ser ut som EA sliter ekstremt framover. Både BF1 og Battlefront sliter ekstremt med spillerbasen. Battlefront har hatt peak på 5000 spillere i ferien. 32 000 for BF1. Men så ser vi på early access spillet Battlegrounds på PC så har det 96 000 spillere :o 

Kan trygt si BF1 og Battlefront er forlatt. Bra dem kvitter seg med Season Pass siden alt det gjør er å dele miljøet mellom de som ikke kjøper og de som kjøper.

Lenke til kommentar

Ser ut som EA sliter ekstremt framover. Både BF1 og Battlefront sliter ekstremt med spillerbasen. Battlefront har hatt peak på 5000 spillere i ferien. 32 000 for BF1. Men så ser vi på early access spillet Battlegrounds på PC så har det 96 000 spillere :o 

Kan trygt si BF1 og Battlefront er forlatt. Bra dem kvitter seg med Season Pass siden alt det gjør er å dele miljøet mellom de som ikke kjøper og de som kjøper.

 

Er over 150.000 som spiller BF1 på konsoll akkurat nå. Og litt over 44.000 i SWBF på konsoll. Så forlatt er det ikke akkurat. 

Men skal bli spennende å se hvor mange som blir å kjøpe Star Wars Battlefront 2. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...