Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har spilt det litt nå (PC, ultra wide).   Førsteinntrykket er ikke helt overbevisende.  Det føles tregere i bevegelsene enn Battlefield, og det er akkurat som skuddene er mer unøyaktige.  Det er også noe med død-respaw-sløyfen som føles tregere.. føler jeg løper veldig mye tilbake hele tiden.  Det samme gjelder score-skjermen etter kampene - den tar tid  (+ den "takk for at du spiller" skjermen).

 

Men kortsystemet er morsomt, og grafikken er fin.  Veldig Star Wars på alle måter.  Hadde jeg vært fan av akkurat det kan det ha føltes bedre.  

Endret av K-nuts
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket var overraskende bra til dette spillet! Thermal Grenade er jo som en orgasmisk lydbombe  :dribble:  men føler igjen at dette er et spill som man blir relativt fort lei av? Det blir ikke akkurat noe veldig seriøs ranking system etc.. Det er og blir en stor awesome fight... men etter en del ganger så blir det ikke den samme opplevelsen som da man startet.

 

Ble en del MVP mens jeg spilte, nådde beta level cap på 5. beste score var 55 kills totalt tror jeg, og det var da bare med vanlig våpen + nades og snipern.

Blir å teste litt mer hvertfal. Har allerede fått 5-6 session lost disconnect mid-game som også suger litt..

Spiller alt på ultra og det virker meget optimalisert! Min i7-4770k/R9-390x drar det strøkent. Ikke opplevd noe crash mtp drivere osv. 

Skal innrømme at jeg sitter med en liten mageklump som vil hindre at det blir et kjøp.

Lenke til kommentar

 

Okei, har selv gtx670 så vurderer å prøve pc selv :) ps4 versjonen er både pen og se på og kjører fint når det er sagt!

 

 

Ja fikk akkurat testa PS4 versjonen nå. Litt mindre anti aliasing og detaljer. Men så absolutt pent og ytelsen virker rimelig stabil altså. Alt i alt så er det veldig gøy at en får slik ytelse ut av en billig konsoll.

 

XBO versjonen er lastet ned men den driver jaggu å installerer enda. Sikkert holdt på i 15++ min nå...den nye layouten osv har tydeligvis ikke gjort stort om noe med installasjons tider... :(

Lenke til kommentar

Vanvittig kult at kartene er så store og åpne. Jeg løp rundt alt kaoset og kom bak alle fiendene og knerta meg fram til 38-4 resultat. Det er ikke latterlige choke points som det er i BF4 overalt. Du kan være mye mer taktisk noe jeg elsker. 

 

Men fy faen kor pent spillet er og kor smooth alt er. Bare menyen i seg selv tror jeg vinner en UI award eller noe. Fatter ikke at dette er de samma som lagde BF serien. Dette oser kvalitet.

Lenke til kommentar

Vanvittig kult at kartene er så store og åpne. Jeg løp rundt alt kaoset og kom bak alle fiendene og knerta meg fram til 38-4 resultat. Det er ikke latterlige choke points som det er i BF4 overalt. Du kan være mye mer taktisk noe jeg elsker.

 

Men fy faen kor pent spillet er og kor smooth alt er. Bare menyen i seg selv tror jeg vinner en UI award eller noe. Fatter ikke at dette er de samma som lagde BF serien. Dette oser kvalitet.

100% enig.

Ja, det er kun 40 spillere, men du verden for ett kaosmanifest det likevel blir :D

 

Helt herlig er mitt førsteinntrykk på PS4 altså. Har ikke ork eller vilje til å teste på de andre plattformene, men kan nok trygt si dette lukter sikkert kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...