Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Interessant hvor mye forskjell det er på disse managervalgene. Trygge Moyes på seksårs kontrakt mot Van Gaal på tre. Vil bli veldig interessant å følge med på. Enda en attrakskon for PL er det og.

Van Gaal fyller jo 63 i august og jeg tviler på at han hadde signert en kontrakt på 5 år. Samtidig så kjenner nok klubben til forskjellige interne konflikter han har hatt tidligere i karrieren. De vil nok unngå å betale ham en slump eller to med penger fordi han får sparken pga. nye konflikter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et sett med sitater fra van Gaal.

 

"I’ve never worn leggings like Robben does. I’m never cold because I’m warm blooded. My wife says so too. We always sleep spooning."

 

"I cry almost every day. There’s always something that touches me."

 

"Louis van Gaal has nothing more to learn."

 

Am I the one who’s so smart, or are you so stupid?

 

"Congratulations on signing the best coach in the world"

 

"I’ve signed a contract with the Dutch national team until 2006,
so I can win the World Cup not once but twice."

 

"I have achieved more with Ajax in six years
than Barcelona has in one hundred years."
Lenke til kommentar

Speak of the Zlatan, her er sitater fra andre om van Gaal

 

Johan Cruyff - "You wonder whether he has one or two screws loose".

Franck Ribery - "I haven't had fun on the pitch once under van Gaal. I had had more than enough of it".

Luca Toni - "Van Gaal simply didn't want to work with me, he treats players like interchangeable objects."

Giovanni - "Van Gaal is the Hitler of the Brazilian players, is arrogant, proud and has a problem. He has no idea of football. His type is sick, he's crazy."

Lucio - "Van Gaal hurt me more than anyone else in football."

Zlatan Ibrahimovic - "Van Gaal is a dictator, with no sense of humour"

 

Lenke til kommentar

Jeg kan se for meg at Rooney blir presset ut av klubben.

 

Van Judas får kapteinsbindet --> Rooney blir frustrert og havner på kanten med Gaal --> Gaal benker Rooney og viser han ballene --> Rooney ønsker seg bort --> Gaal ønsker Rooney bort.

Kan dessverre se for meg det jeg også. Rooney vil ikke være andrevalg på topp. Men jeg håper han blir, han er allerede blant våre beste spillere noensinne. Eventuelt omskoleres han til å spille lenger ned i banen, men det er nok tvilsomt at det er noe Rooney ønsker enda. Han har jo uttalt selv at det er en mulighet for han å bli sentral midtbanespiller om noen år, når han mister all fart. Egentlig forståelig om han vil være toppspiss i en annen klubb da det er der han er best, og når han er best da er han verdensklasse.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...