Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/next-manchester-united-manager-louis-3443048

 

Han var technical director i Ajax mens Zlatan var der? Mulig dette var nevnt i boka, men jeg husker ikke sitatet.

 

 

 

And one whose feud with his Brazilian players at the Nou Camp saw striker Giovanni state: "Van Gaal is the Hitler of the Brazilian players. He is arrogant, proud and has a problem. He is sick, crazy."

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/next-manchester-united-manager-louis-3443048#ixzz2zuF6HCXX
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook

 

Haha. Jeg vil ha Van Gaal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferguson added: “Paul Scholes is one of these guys who has few words but the few words are so succinct, accurate and to the point.

“He is brilliant at it. Many times I would bring in the older guard to discuss certain things that we maybe wanted their opinion on. Scholesy had three or four words – bang, bang, bang ... he was such a revelation for me for a young man to be so positive, a decision maker.

“I think Ryan will get the benefit of that now. That was the first thing Ryan did, he phoned up Scholesy, he was on holiday and called him back.”

 

This part though! <3

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Høres bra ut. Jeg tror Mr.Gaal kan være riktig mann for oss. Han kan få fart på angrepsspillet som vi har manglet siden Ronaldo dro og få litt struktur/disiplin tilbake i gjengen vår. Om han får bli lengere enn 2-3 år vil tiden vise, men da må han ha sluttet med alt tøyset han som regelt bærer med seg. På kort sikt er han en vanvittig bra signering, så får vi se om han kan bli på lang sikt også.

 

Hadde ikke blitt sjokkert hvis vi vant en tittel eller 5 i tiden han evt. er her :)

 

 

Edit: Det blir i alle fall gøy å se gjengen i en angreps preget 4-3-3, som er Gaals mest brukte formasjon.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Hvilke av spillerne vi har p.d.d. tror dere vil passe inn i en ideell 4-3-3 formasjon? RvP på topp, Kagawa/Mata/Rooney/Januzaj på kant? Hvem ville spilt indreløpere, og hvem ville vært ankeret? Ville definitivt vært spennende å se det testet ut.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis sikkert at han vil bruke 4-3-3. I Bayern så brukte han vel 4-2-3-1. Det fungerer nok bedre med spillerne vi har. Og som han selv har sagt så er ikke formasjonen så viktig.Det jeg er skeptisk til, er hans fokus på ballbesittelse. Jeg er ingen stor fan av det. Jeg tror også det kan bli en ganske stor forandring for mange av spillerne. Det er vanskelig å spå hvilke spillere som vil gjøre det godt, men jeg regner med at flere av de eldre spillerne vil forsvinne, sammen med noen av de mer begrensede spillerne. Jeg kan ikke tenke meg at Young og Valencia vil få særlig med spilletid.

 

Han vil uansett komme til en ganske ubalansert tropp. Ingen midtbanespillere eller vinger som egentlig er gode nok, og alt for mange sentrale angripere. Spent på hva han vil gjøre med RvP/Rooney/Mata/Kagawa-problemet. Blir også interessant å se om han kommer til å satse på noen juniors. Han foretrekker vel stort sett å bruke allsidige spillere, som kan hjelpe til overalt på banen. Altså prinsippet bak Total Football. Men uansett så må han tilpasse seg spillerne vi har nå, og få de til å fungere sammen i et system.

 

Det som er et stort pluss er at han ikke vil være redd for å benke spillere som ikke presterer eller jobber for laget, uansett prislapp og status.

Lenke til kommentar

Mr.Gaal fra 2008:

"A system depends on the players you have. I played 4-3-3 with Ajax, 2-3-2-3 with Barcelona and a 4-4-2 with AZ. I'm flexible. The philosophy stays the same though. I don't think that you can adapt it to every possible situation. You need the right mindset, and it depends on how the players see the coach and vice versa. The coach is the focal point of the team but you need to have an open mind, and so do all the players. Everyone needs to work together to achieve a common goal."

 

I Bayern prøvde han seg på 4-4-2 D, 3-3-3-1 før han til slutt, som du sier, brukte 4-2-3-1. Han bruker det som passer troppen og den type spillere laget har. Jeg sikta bare til en uttalelse han hadde hatt tidligere når jeg sa det. Tror nok ikke vi har midtbanen til å spille 4-3-3.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Alt annet enn Pep. Han og Mourinho spiller den kjedeligste fotballen som finnes.

 

Ja, de vinner kamper og trofeer, men herregud hvor kjedelig det er. Vi har spilt dårlig offensiv fotball de siste årene, så det hadde vært gøy med litt fart forover igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...