Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

"I worked for Barcelona, in my opinion number one in Spain. I have coached Ajax Amsterdam number one in the netherlands, and I have coached Bayern Munchen number one in Germany. And now I'm in Manchester.. UNITED..... number one in England"

 

:green:

Ned på jorda, folkens! Han har også vært i Nederland. IKKE nummer en i verden...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

"I worked for Barcelona, in my opinion number one in Spain. I have coached Ajax Amsterdam number one in the netherlands, and I have coached Bayern Munchen number one in Germany. And now I'm in Manchester.. UNITED..... number one in England"

 

:green:

Ned på jorda, folkens! Han har også vært i Nederland. IKKE nummer en i verden...

 

Det er jo feil. Var vel van Gaal som førte de til sitt forrige Champions League gull, og etter det jeg vet, så er det jo kun det Liverpoolsupportere ser på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

"I worked for Barcelona, in my opinion number one in Spain. I have coached Ajax Amsterdam number one in the netherlands, and I have coached Bayern Munchen number one in Germany. And now I'm in Manchester.. UNITED..... number one in England"

 

:green:

Ned på jorda, folkens! Han har også vært i Nederland. IKKE nummer en i verden...

Det er jo feil. Var vel van Gaal som førte de til sitt forrige Champions League gull, og etter det jeg vet, så er det jo kun det Liverpoolsupportere ser på.

Han tenkte nok på landslaget :)

 

Uansett mye mer imponerende med 3. Til Nederland enn 1. Og 2. Til Tyskland og Argentina mtp spillermateriell.

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHA!!! Dere sa akkurat det samme om Moyes i fjor!!!

Det var nok ingen som sa at de gledet seg til at sesongen skulle komme igang med van Gaal i fjor :p

 

Men uansett så er det jo lett å forstå at man gleder seg litt ekstra når man har fått ny manager. Spesielt når manageren er en av verdens fremste og mest merittede, og klubben verdens største og mestvinnende i England.

 

Så selv om det enn skulle gå dårlig med van Gaal, og vi skulle ende opp på dn 10. plass, så har vi god grunn til å glede oss :)

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHA!!! Dere sa akkurat det samme om Moyes i fjor!!!

Sånn i tilfelle du ikke vet forskjellen:

 

LvG @Ajax:

Eredivisie 3

KNVB cup 1

Johan Cruijff Shield 3

Champions League 1, runner up

UEFA cup 1

UEFA Super Cup 1

Intercontinental Cup (Klubb-VM) 1

 

LvG @Barcelona:

La Liga 2

Copa del Rey 1

UEFA Super Cup 1

 

LvG @AZ

Eredivisie 1

 

LvG @Bayern München

Bundesliga 1

DFB-Pokal 1

DFB-Supercup 1

Champions League runner up

 

LvG @Netherlands

FIFA World Cup bronze

 

Individuelle

priser:

World Soccer Manager of the Year 1

Onze d'Or Coach of the Year 1

Rinus Michels Award 2

Dutch Sports Coach of the Year 1

Die Sprachwahrer des Jahren bronze

German Football Manager of the Year 1

 

 

David Moyes:

Var så lite at det ikke var en egen liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir jeg overrasket, men jeg tviler veldig. Hvis det likevel skjer så er jeg villig til å gi ham en ny sjanse (med mindre det ser like håpløst ut som med Moyes). Det kan jo hende at han ikke får styrket stallen der det fortsatt trengs.

Han endte jo faktisk på 2. og 3. i sinde to første sesonger i AZ. I sin tredje sesong endte de på 11. men sesongen etter hadde de jo en fantastisk rekke uten tap og de vant også ligaen.

Jeg kan ikke se for meg hvordan vi ikke tar flere poeng enn det Moyes gjorde. Konkurransen er veldig stor i år, men vi burde ihvertfall ta Spurs og Everton. Har trua på topp 4 :)

Lenke til kommentar

Hva gjør dere om Van Gaal ikke funker, og dere ligger like dårlig ann i februar som dere gjorde under Moyes?

Det kommer veldig an på hvordan situasjonen er. Resultatmessig er det jo alt for dårlig, men det er ikke bare det som teller. Hvordan er spillestilen? Skader? Har det vært jevnt med forbedringer? Elendig start, men det har tatt seg opp? Mye som spiller inn. Hvis det har vært like elendig som under Moyes, spillestil og alt, da skal jeg være ærlig å si at jeg sannsynligvis har mistet troen.

Lenke til kommentar

LvG vil gjøre endringer på Carrington. Liker at han tar grep og bryr seg om detaljer.

 

- Fasilitetene trenger å bli litt mer intime. Jeg har spurt klubben fordi det er en stor åpen bane her, men det blåser hele tiden. Vinden er ikke alltid spillernes venn, og det er ikke alltid ballens venn, så det er noe vi må gjøre noe med. Men ellers er fasilitetene helt fantastiske, sa Van Gaal til klubbens tv-kanal.

Manageren, som høstet mye ros for torsdagens pressekonferanse, ba også klubbens supportere om støtte, like mye i motgang som i medgang.

- Jeg håper at dere støtter laget ikke bare når vi vinner, men når vi taper, fordi vi vinner sammen, men vi taper sammen også.

EDIT:

I tillegg: I dag reiser United-troppen til USA for sommerens turné. Venter i spenning på å få se troppen. Hvem blir med, og hvem blir igjen hjemme?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hva gjør dere om Van Gaal ikke funker, og dere ligger like dårlig ann i februar som dere gjorde under Moyes?

For meg handler det mer om at de rette tingene blir gjort og at vi har en positiv kurs, enn bare plasseringen på tabellen. Basert på det LvG har gjort i andre klubber, med ungdommer og attraktiv spillestil, så er jeg villig til å gi han den nødvendige tiden. Men det er klart, forventningene blant de fleste, meg inkludert, er Champions League.

 

Jeg støttet Moyes fra dag en, men var skuffet over å få en manager som spiller lite underholdende fotball, men trodde spillerne våre var så mye bedre enn Everton sine at det kunne bli bra, i hvertfall resultatmessig. Så feil kan man ta. Moyes hadde ingen retning med det han holdt på med, og i intervjuer skinte det klart igjennom at oppgaven var for stor for han. Jeg støttet sparkingen av Moyes, men håper vi aldri gjør en slik feilansettelse igjen.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hva gjør dere om Van Gaal ikke funker, og dere ligger like dårlig ann i februar som dere gjorde under Moyes?

Van Gaal er en vinnerskalle, Moyes måtte oppdras til å vinne titler av Ryan Giggs.

 

Etter min mening har LvG ALT som Moyes manglet; karisma, autoritet, en glimrende merittliste, respekt og ikke minst spiller han en fotball som passer et lag som ønsker å dominere kamper bedre. Van Gaal vil i tillegg nyte godt av at forventningene våre har blitt senket, spillerne har gjennomgått en transformasjonsperiode og det kan (mer eller mindre) bare gå én vei.

 

Stallen er i tillegg forsterket i to posisjoner vi slet voldsomt med i fjor. Får vi nå inn enda en SM pluss en stopper av klasse så ser jeg ikke hvilken startellever som er bedre enn United sin i Premier League. Kanskje jeg har overdreven tro på Louis van Gaal, men som blodfan så merker du på hele atmosfæren og optimismen i klubben at ting vil gå bedre. I fjor var de aller fleste bestemt på å gi Moyes en sjanse, men savnet etter Ferguson var fortsatt sårt og intenst.

 

Hva om startelleveren vår blir slik neste sesong?

 

De Gea

Rafael-Hummels-Jones-Shaw

Vidal-Herrera

Januzaj-Kagawa/Mata-Rooney

Van Persie

 

DET er en knüller startellever.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...