Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Pass på så dere ikke blir alt for revet med nå da. Det kan nok ta noen år før van Gaal får laget på rett kjøl..

 

 

 

Tviler sterkt på at Van Gaal gjør en instant impact. Han sier selv at han trenger 2 år på å snu laget rundt.

 

Jeg er ganske forberedt på kjapt og midlertidig glede. Han har aldri vært lenge i en klubb av høyt kaliber, så vi får se.

 

Han sier alltid det, og vinner alltid ligaen på første forsøk (med store klubber) - ikke at jeg tror det skjer med oss, men sånn har det vært med han før. Han er kjent for å gjøre instant impact, for så å komme i klammeri med ledelse. Det som kan snakke for United og Van Gaal, er at Ferguson også var en meget sta mann som ville ha full kontroll. Ledelsen er kanskje vant til en sånn person, så kanskje han vil lykkes over tid i Manchester United.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Litt lettere å ta tittelen på første forsøk når han trener en klubb som Barcelona eller Bayern hvor det er liten konkurranse. Vi får se, jeg er skeptisk til at dere i det hele tatt tar CL plass. Dere skrøt mye av Moyes før forrige sesong også, og mange sa dere kom til å vinne PL. Jeg tror nok han trenger mer enn 1 sesong på seg. Det som kan komme til stor nytte for dere er at dere har mindre kamper enn de andre topplagene. Det hjalp Liverpool veldig mye forrige sesong.

Lenke til kommentar

Litt lettere å ta tittelen på første forsøk når han trener en klubb som Barcelona eller Bayern hvor det er liten konkurranse. Vi får se, jeg er skeptisk til at dere i det hele tatt tar CL plass. Dere skrøt mye av Moyes før forrige sesong også, og mange sa dere kom til å vinne PL. Jeg tror nok han trenger mer enn 1 sesong på seg. Det som kan komme til stor nytte for dere er at dere har mindre kamper enn de andre topplagene. Det hjalp Liverpool veldig mye forrige sesong.

Dette innlegget tolker eg som positivt for United sine sjanser.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alltid digga Kuyt jeg. Hadde fått vondt om han hadde tatt på seg United-drakta.

Tror ikke du skal frykte det, han er noen år for gammel - selv om han enda er en liten maskin.

 

Jeg kan ikke huske en mer spennende sommer, iallfall ikke på lenge. I fjor var jeg så utrolig spent, men ble så alvorlig skuffet over et elendig vindu. Nå er ikke vinduet offisielt åpnet enda og jeg er fornøyd - det er noe nytt det. Har vært en del rykter de siste dagene om at vi er i boks med Vermaelen, noe jeg syns er et kjempekjøp og jeg håper det blir noe av det. Hvis han kommer tilbake i form kan han bli en viktig bauta bak hos oss, og han kan tilføre litt rutine til ungguttene våre. Vi burde kanskje kjøpt en stopper i verdensklasse, men hvor tilgjengenlig er dem? Da vil jeg heller at vi betaler rundt £20m for Vermaelen og f.eks. De Vrij, og bruker en større sum på enda en midtbanespiller. Vi har hatt så vanvittig med problemer sentralt de siste 3-4 årene, så jeg mener at vi heller fullfører midten og setter en stopp for problemene der.

 

Uten salg ønsker jeg at vi fokuserer på midten i form av stoppere og den sentrale midtbanen. Hvis vi derimot får solgt unna litt daukjøtt kan vi investerer i en ving, noe vi trenger. Selg unna Young og kanskje Kagawa sånn at vi kan kjøpe en ving. Valencia, Nani, Januzaj og en ny skulle holde i massevis.

Skulle vi også selge f.eks. Nani burde vi ha nok penger til å kjøpe en klasseving, bare de tre alene frigjør vel rundt 3-4 millioner i uka i lønn.

 

Van Gaal er kjent for å hente opp og bruke talenter. Så det blir utrolig spennende å se om han finner noen juveler i akademiet vårt eller om han blir å hente inn noe ungt!

 

SPENNENDE iallfall!!

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I morgen på MUTV tror jeg

 

Viss det er "Welcome to United: Lous van Gaal (episode 1)" så er det i morgen kl 1445, og reprise 1615, 1830 og 2100.

 

Det varer bare i et kvarter, så det er sikkert intervju/pressekonferanse?

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...